همایش بانوان فاطمی در بروجرد برگزار می شود


ساعت: 14:16
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921605

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری همایش بانوان فاطمی در بروجرد گفت: محتوایی با محوریت پیامدهای حجاب در سطح شهر و فضای مجازی نیز در حال گسترش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز در شورای فرهنگی عمومی بروجرد اظهار داشت: بی حجاب ها افراد ضعیف و جاهل هستند و از نظر دینی و سیاسی بسیار ضعیف هستند و نمی توان این پدیده را نادیده گرفت. و به طور خلاصه به تعداد افراد بی حجاب اضافه کنیم تا با آنها برخورد منطقی و قانونی داشته باشیم.

وی افزود: محتوای این حوزه تهیه و به صورت گسترده در سطح شهر توزیع می شود. همچنین پیامدهای بی حجابی باید در فضای مجازی مطرح شود و در راستای این هدف، همایش بانوان فاطمی در بروجرد برگزار می شود.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: به منظور تذکر به افراد بی حجاب، گروه های امر به معروف و نهی از منکر برای رفع این بی حجابی تشکیل می شود و این امر مستلزم تهیه محتوا در قالب بنر و جزوه هایی در خصوص موضوع است. دستاوردهای سیستم و استراتژی دشمن. و منتشر شود.

در ادامه احسان یاوری سرپرست دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: نسل جوان نیاز به الگویی مناسب برای خود دارند که به دلیل سوگیری رسانه ها، سلبریتی ها الگو شده اند و آنها نیز به این سمت جذب می شوند، در حالی که نقش الگوی نسل جوان باید یک زن مسلمان انقلابی باشد که در این راستا جشنواره بانوان مسلمان تمدن ایران اسلامی در دستور کار قرار گرفت تا نسل جوانی که زنان موفق و محصول انقلاب اسلامی هستند معرفی شوند. با پوشش اسلامی پیشرفت کرده اند.

وی افزود: سایت شرکت در این جشنواره تا 30 آذرماه آماده می شود و بانوان محجبه موفق مدارک خود را بارگذاری می کنند و جشنواره همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید