همایون شجریان ترانه “گاهی فراموشی” را خواند.


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823075

همایون شجریان که در هفته‌های اخیر در چند کشور اروپایی به سر می‌برد، از انتشار آلبوم جدید خود به نام گاهی فراموشی به آهنگسازی فردین حالتبری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جدیدترین همکاری مشترک خمایون شجریان خواننده ایرانی و فردین حالتبری یکی از آهنگسازان کشورمان با عنوان «گاهی فراموشی» به زودی تقدیم مخاطبان می شود.

همایون شجریان در توضیح این آلبوم که با حمایت یک مجتمع صنعتی منتشر می شود، گفت: [سال ۱۴۰۱] منتشر خواهد شد. نوازندگان این آلبوم «بیون مایر»، «کلاوس گوزینگ»، «کارلو نیدرهاوزر» و «فردریک گیل» هستند و فردین حالتبری این آهنگ‌ها را بر روی ترانه‌ها ساخته است.

این یک داستان و یک همکاری ماندگار است، با ما همراه باشید و منتظر خبرهای بعدی از این همکاری هنری باشید.

همایون شجریان خواننده، فردین حالتبری، تهیه کننده، آهنگساز و شاعر، رامین صدیگی، مشاور تولید، سحر فروزان، مشاور تولید، رضا موسوی، مدیر هنری، کاوه عابدین و فرانس شادن، صدابرداران، مدیران اجرایی این موزیکال هستند. ایران و اتریش

همایون شجریان و فردین حالتبری در سال‌های اخیر همکاری‌های مستمری داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به انتشار امشب غزلیات من با غزلیات من بر اساس اشعار مرحوم افشین یداللهی و خوانندگی چند تک آهنگ برای سریال‌های تلویزیونی و صوتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید