همشهری از سلبریتی که جرقه اعتراضات را برانگیخت فاش کرد

همشهری از سلبریتی که جرقه اعتراضات را برانگیخت فاش کرد

تحقیقات انجام شده توسط سرویس های امنیتی در میان جمعیت دستگیر شده در حوادث اخیر نشان می دهد که بخش قابل توجهی از جوانان دستگیر شده تحت تأثیر تحریک جریان های متخاصم به خیابان ها تحریک شده اند. جریان هایی که آسیب های معنوی، مادی و جسمی قابل توجهی به مردم عادی وارد کرد.

در این میان آنچه بیش از هر چیز خودنمایی می کند نقش مردمی است که با دریافت مبالغ هنگفت آتش ناآرامی را در ایران دامن می زنند. رویکردی که در آن مردم خیابان مهمترین قربانیان هستند. چهره هایی مانند ابراهیم حمیدی، نازنین فنادی، مسیح علینژاد و… که از سردمداران اصلی این صحنه ضدامنیتی به شمار می روند.

این در حالی است که سوابق فعالیت این گونه چهره‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها مشغول فضاسازی هستند تا جوانان ایرانی را برای سلامتی و ادامه روال عادی زندگی خود به خیابان بیاورند. ترسوهایی که گرچه به ایران نمی رسند اما روی احساسات جوانان ایرانی حساب ویژه ای باز کرده اند و با فراخوانی سعی دارند عده ای را برای اجرای نیات شوم خود به خیابان بکشانند.

کپی از لس آنجلس

یکی از این افراد ابراهیم حمیدی معروف به ابی است. خواننده ای که چندی پیش در لس آنجلس بود و افکار عمومی و احساسات جوانان ایران را تحریک می کرد و بدون دردسر برای جوانان و مردم ایران پول درآورد. و در حالی که تا ابتدای اتفاقات اخیر همیشه تاکید می کرد که یک “سیاستمدار” نیست بلکه فقط یک “خواننده” است، حالا به عنوان یک فعال سیاسی افکار عمومی را تحریک می کند.

فعالیت های ابی در سال های اخیر نشان می دهد که او حتی حاضر است برای کسب درآمد با دشمنان ایران همکاری کند. رویکرد اجرای کنسرت در عربستان سعودی در سال های اخیر یکی از آنها به حساب می آید.

این اقدام که با واکنش گسترده ایرانیان در شبکه های اجتماعی همراه بود، ابی را وادار به عذرخواهی کرد، اما عملکرد او در جریان اتفاقات اخیر نشان می دهد که این خواننده لس آنجلسی همچنان به جوانان ایرانی تجویز می کند که جرات تحقق خود را ندارد. و فقط در Now کپی برای افکار عمومی داخل کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید