همه چیز درباره تماس کریم باقری و پاسخ ندادن طارمی

همه چیز درباره تماس کریم باقری و پاسخ ندادن طارمی

زمانی که خبر دراگان اسکوچیچ و کریم باقری سرمربی تیم ملی ابتدا از مکالمه تلفنی با مهدی طارمی خبر داد و ستاره پورتو به این تماس ها پاسخ نداد، برخی از دوستان به جای پیگیری سریع ماجرا همه چیز را تکذیب کردند.

یعنی وقتی یکی از خبرگزاری ها بدون تحقیق و بررسی بیشتر این خبر را تکذیب کرد راحت ترین کار بود اما عجیب ترین نکته در کار این خبرگزاری مجری یکی از شبکه های تلویزیونی بود. آقای مویری که گفته می شود از بستگان نزدیک رئیس فدراسیون فوتبال است، در یک برنامه زنده تلویزیونی همه چیز را گفت و با قاطعیت گفت که اصلا تماسی نداشته است، غافل از اینکه …

ساعتی بعد در یکی دیگر از برنامه های تلویزیونی محمدحسین میثاقی کریم باقری را وارد برنامه کرد تا نشان دهد تاریخچه اخبار ورزشی کاملاً واقعی است. البته انتظار نمی رود دوستان حالا که متوجه اشتباه و قضاوت عجولانه خود شده اند بابت اخبار ورزشی عذرخواهی کنند، اما امیدواریم اخبار تکمیلی که به دست ما رسیده را با تأمل بیشتری مطالعه کنند…

کریم باقری شماره تلفنی دارد که سال هاست دارد. این خط دارای شماره 413 است، اما واتس اپ ندارد. ظاهرا مهدی طارمی هم همین اظهارات آقای کریم را در گوشی خود دارد که سال ها سرمربی تیم ملی و پرسپولیس بوده است.

اما باقری خط دیگری دارد که 6 عدد 6 (نشان دهنده شماره معروف پیراهن کریم باقری در تیم ملی و پرسپولیس است) و تماس اخیر آقای کریم از طریق واتس اپ و با آن شماره بوده است.

زمانی جالبتر می شود که بدانید مهدی طارمی شماره جدید آقای کریم را نمی شناسد اما سرمربی تیم ملی به ستاره پورتو پیام می دهد: مهدی جان من کریم باقری هستم!

کریم باقری البته در مورد متن پیام ارسالی خود به برنامه فوتبال برتر چیزی نگفت اما تا حدودی باید به مهدی طارمی در این زمینه حق داد. ستاره پورتو پیام های زیادی از ایران در واتس اپ خود دارد که شاید فرصت خواندن همه آنها را نداشته باشد.

با توجه به شهرت و موفقیت طارمی در پورتو و اروپا، طبیعی است که خیلی ها از ایران با او تماس بگیرند یا از طریق واتس اپ پیام ارسال کنند. ستاره پورتو اگر بخواهد همه این پیام ها را بخواند یا به آنها پاسخ دهد، شاید دیگر نتواند تمرین کند یا روی بازی هایش در پرتغال تمرکز کند و طبیعی است که پیام آقای کریم را با شماره جدید ندیده باشد.

البته مهدی طارمی به دلیل کدورت جواب دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را نداد اما همانطور که خودش قسم خورده بود اگر شماره جدید کریم باقری را بداند به تماس او پاسخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید