هندبالیست های قهرمانی آسیا مدال نمی گیرند/ پوکر برنز عربستان

ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804890

تیم ملی هندبال در راهیابی به مسابقات قهرمانی آسیا مقابل عربستان شکست خورد و از کسب مدال بازماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی هندبال ایران در آخرین روز از مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در دیدار رده بندی در سالن گرین هال شهر دمام عربستان به مصاف عربستان میزبان رفت.

نبردی تکراری که پیش از این یک بار در مرحله گروهی برگزار شد و با برتری 24 بر 20 ایران به پایان رسید.

ایران تمام شد تیمی که پیش از این تصمیم به صعود به جام جهانی گرفته بود اما برای کسب مدال برنز و سکوی سوم این رقابت ها نبردی نزدیک و کامل داشت.

عربستان تجربه نسبتا جالبی در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دارد. وی همچنین تاکنون 14 بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده و سه بار در سال های 2002، 2008 و 2012 عنوان سومی را کسب کرده است.

همانند دیدار مرحله گروهی، هر دو تیم بسیار نزدیک و نزدیک شروع کردند و هر دو تیم در کنار هم قدم زدند، هرچند میزبان برتری را داشت. نیمه اول و همچنین بازی اول با برتری عربستان به پایان رسید و سعودی ها با برتری 15 بر 12 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی با نزدیکی ادامه یافت، هرچند میزبان همچنان برتری خود را تا پایان حفظ کرد و در نهایت برای انتقام شکست مرحله گروهی با نتیجه 26 بر 23 پیروز شد و بر سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

این چهارمین برنز عربستان در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا است. تیم هندبال ایران در نهایت موفق به کسب مدال نشد و چهارم شد.

هندبال ایران پیش از این تیم هایی از هند، استرالیا، عربستان، عراق و کویت را شکست داده بود و نتیجه را به بحرین و قطر واگذار کرده بود.
بهترین نتیجه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2014 بود که سومین عنوان خود را کسب کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید