هنگامه قاضیانی با دنیای بازیگری خداحافظی کرد

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

او متن خداحافظی خود را اینگونه آغاز کرد و نوشت: «برای اولین و آخرین بار از همه شما می خواهم که یک جمله زیبای خداحافظی را به عنوان خاطره برایم بنویسید. تقدیم به همه شما که سال ها با عشق بی قید و شرط در طول نسل ها در کنار من بودید.”

وی متن خود را اینگونه ادامه داد و نوشت: در این حس غریب غم را به جشن باشکوه زندگی امشب دعوت کنیم.

قاضیانی سپس با اشاره به اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سایه روشن، در ادامه متن گفت: «سال ۱۳۷۸ با سینما، وسواس های من راه خود را پیدا کرد. چرا می گویم احساس عجیبی، چون در همان فیلم اول که در محضر عزت الله خان زمزی این امتیاز را داشتم که شاگردی کنم، در فریمی از فیلم به من گفتند: «دخترم حس وصف ناپذیری است. دوستت داشتم هنوز هم دوستت دارم و تا روزی که این زمین را ترک کنم دوستت خواهم داشت.

خانم مهری شیرازی استاد عزیز سینما را با شما شروع کردم. من به شما قول دادم که شما را ناامید نخواهم کرد و به شما عزیزان وفادار خواهم ماند، از نظر هنری و فرهنگی تمام تلاشم را کردم. قلبت را می بوسم

خداحافظی من بعد از بیست و چهار سال بازیگری.

زمان قضاوت می کند

ایران/تهران، 19 ژوئن 1402

هنگامه قاضیانی در طول فعالیت خود در سینما در 30 فیلم بازی کرد و در این مدت موفق شد دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از دو دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم های «بهینی سیمه» و «روژایی زندگی» به دست آورد.

او علاوه بر کار سینمایی، در چهار سریال تلویزیونی و یک سریال تلویزیونی حضور داشته است.

سریال «آمستردام» با حضور او در آستانه پخش است و به زودی سریال «پدر گواردیولا» با حضور این بازیگر.

دیدگاهتان را بنویسید