هوای آمانوف در ایران مشخص شد/ بازگشت ستاره برزیلی سابق استقلال به تهران + عکس

ساعت: 08:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806316

زمان حضور هافبک ازبکستانی و قصد تیم فوتبال استقلال ایران برای عقد قرارداد با این باشگاه مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال ؛ عزیزبک امانوف ملی پوش ازبکستانی لوکوموتیو تاشکند با استقلال به توافق اولیه رسید. ملی پوشان تاشکند لوکوموتیو بعدازظهر یکشنبه برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال وارد تهران می شوند و پس از توافق نهایی، قراردادی به مدت 2 سال و نیم با باشگاه استقلال امضا خواهند کرد.

این بازیکن 173 سانتی متری که سابقه 3 بازی برای تیم ملی ازبکستان از جمله بازی دوستانه مقابل سوئد را در کارنامه دارد، توانایی بازی در پست های تهاجمی مانند هافبک چپ، وینگر چپ و راست، بازیساز، مهاجم و مهاجم را دارد. سومین بازیکن خارجی این فصل استقلال است.

آمانوف همچنین با لوکوموتیو تاشکند دو عنوان قهرمانی در لیگ ازبکستان به دست آورد که فصل گذشته 30 بازی برای این تیم انجام داد و 11 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل به ثمر رساند.

1a03baf9 a99d 4ddf a54d 475faaeffb20 خبر خاکستری

همچنین فابیو جانواریو، ستاره محبوب استقلال در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود، خالق یکی از شیرین ترین روزهای تاریخ این باشگاه (روز قهرمانی لیگ هشتم) برای دیدار مجدد با باشگاه سابقش. و هوادارانش امشب بعد از 9 سال در تهران.

جانواریو از نظر هواداران استقلال یکی از دوست داشتنی ترین خارجی هایی است که پیراهن این تیم را بر تن کرده است. او در بدو ورود به ایران گفت: خیلی ممنون و خیلی خوشحالم و این هدیه خیلی خوبی بود که به ایران آمدم. من بسیار هیجان زده هستم و حوصله داشتم بیایم و تیم استقلال و هواداران را ببینم و این لحظه خاصی برای من است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید