هوای کرمان در وضعیت خطرناکی قرار گرفت/ خدمات شهری کرمان با دو ساعت تاخیر آغاز به کار کرد/ مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شد.


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822744

با توجه به افزایش آلودگی هوای کرمان و شرایط جوی خطرناک، ادارات با دو ساعت تأخیر فعال و مدارس نیز تعطیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; با توجه به اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی استان برای افزایش شاخص آلودگی هوای کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت جامعه بر اساس تصمیم کارگروه استان. گروه مدیران به استثنای مراکز مددکاری، مراکز درمانی و انتظامی (واحد انتظامی) از امروز دوشنبه 8 دی ماه 1401 با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می کند.

گفتنی است بر اساس این ابلاغ، در سایر شهرستان ها نیز مدیران می توانند بر اساس هیاتی مجاز با اعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. تصمیم در مورد رژه نیروهای مسلح توسط بالاترین ارتش منطقه اتخاذ خواهد شد.

لازم به ذکر است که این محدودیت کاری به عهده بالاترین دستگاه ذیربط بخش خصوصی، بانک ها، مراکز آموزش عالی، صدا و سیما و مراکزی است که قبلاً برای رسیدگی به پرونده های مدنی مهلت داده اند مانند قوه قضائیه. خدمات.

مهران بحری رئیس اداره آموزش و پرورش و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: چترود و شهداد و پایداری آن، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی امروز دوشنبه 30 فروردین تعطیل شد و آموزش و پرورش در بستری شاد دنبال می شود.

وی گفت: مدارس شهرستان زرند امروز دوشنبه با دو ساعت تاخیر به دلیل افزایش شاخص آلودگی هوا شروع به کار می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید