هیچکس سرمربی محبوب تیم ملی ایران را نمی خواهد

هیچکس سرمربی محبوب تیم ملی ایران را نمی خواهد

پس از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال مصر، اخبار زیادی از تیم بعدی او در رسانه های عربی منتشر شد. از ایران، عراق و تونس به عنوان سه گزینه احتمالی نام برده شد.

روز گذشته حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران مذاکره با کی روش را تکذیب کرد. واصف جلیل نایب رئیس فدراسیون فوتبال تونس امروز خبر مذاکره فدراسیون با سرمربی پرتغالی را تکذیب کرد و بر حمایت خود از جلال القادیری سرمربی فعلی تونس تاکید کرد.

جلیل گفت: فدراسیون فوتبال تونس قصد ندارد به جای گدری با مربی دیگری مذاکره و توافق کند. پیش از این رئیس فدراسیون اعلام کرده بود که به قرارداد با گدری پایبند است.

المارش سودانی یکی از تیم های پیشنهادی کی راش بود اما رئیس باشگاه این خبر را تکذیب کرد و گفت تجربه کی راش با مصر برای مذاکره با سرمربی پرتغالی دلگرم کننده نیست.

در همین حال روزنامه اماراتی الخلیج از مذاکرات محرمانه کی روش و تیم ملی فوتبال عراق خبر داده است.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه نوشت: مذاکرات بین فدراسیون عراق و کی روش به مرحله پیشرفته ای رسیده است و کارها به خوبی پیش می رود، تنها امضای توافقنامه رسمی باقی مانده است.

به گفته الخالج، توافق حاصل شده با عراق به حدود یک ماه پیش و پس از مذاکرات محرمانه بین دو کشور بازمی گردد. این روزنامه ادامه داد: کیروش با هدایت تیم عراق موافقت کرده است، اما جزییات ساده باقی مانده است که به زودی باید توافق شود.

دیدگاهتان را بنویسید