هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس طلبکار نیستند/ قرارداد زمین تمرین را امضا کرده ایم


ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907463

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی در زمین خیلی پیگیر بود و خدا را شکر قرارداد را در زمین بستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بسته شدن حساب قرمزها گفت: حساب باشگاه به بیت المال متصل است و بسته شدن حساب شاهکار است و فردی که حساب را می بندد مشخصا خیلی ماهر است. این موضوع را از طریق رسانه ها پیگیری کرده ام. خیلی ها متوجه نشدند که این مشکل به خاطر پرسپولیسی بودنش به وجود آمده است. گویا هفت، هشت، ده میلیارد آورده و آمده خرج کند. من هم پرسیدم چقدر آورده و خرج کرده است که بیشتر از او بدهکار است. گفتند آمده است آنچه را که باید بپردازد جمع کند.

وی در ادامه گفت: یک مورد دیگر از سال 1393 بود که 20 هزار دلار پول نقد به پرسپولیس داد. آن روز 20 هزار دلار خرج کرد که امروز 620 میلیون تومان است، اما 27 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب ما برد و آن حساب را توقیف کرد. با چه اسنادی این مبلغ اینقدر است؟ شاید آن موقع مسئولان پیگیری نکردند. مردم حرفه ای هستند و از سایپا و نفت شکایت کردند. ظاهراً این شکایت ها به حرفه آنها تبدیل شده است. هیچ یک از بازیکنان تیم به ما بدهکار نیستند.


بخشی از مطالبات خارجی ها را دادیم

مدیرعامل پرسپولیس درباره ناراحتی لوکادیا از پرداخت مطالباتش گفت: چنین چیزی وجود ندارد. ما دشمنانی داریم که نمی توانند موفقیت و همبستگی پرسپولیس را ببینند و مدام دنبال حاشیه هستند. مثلاً در دو ماه اخیر چند بار شنیده اید که درویش فردا یا پس فردا می رود؟ چرا؟ چون مدام فکر می کنند در جنگ های رسانه ای می توانند آرامش تیم را به هم بزنند. تیم در حال تمرین است. همین دیروز بخشی از مطالبات سه اتباع خارجی ما هر چند کم پرداخت شد. همکاران ما سخت کار می کنند و هیئت مدیره با ما همدردی می کند. تا به امروز، بسیاری از موانع برداشته شده است.

وی با اشاره به موضوع زمین خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی به شدت روی زمین پایبند بود و خدا را شکر قرارداد زمین را امضا کردیم.

درویش در خصوص مذاکره پرسپولیس برای جذب بازیکن لیگ برتری خاطرنشان کرد: این موضوع در اختیار کادر فنی است و تا امروز بازیکنی به ما معرفی نکرده اند.


ما بدهی به باشگاه بلژیکی را پرداخت کردیم

مدیرعامل پرسپولیس درباره مسائل بین المللی تیمش نیز گفت: فقط 5 هزار یورو از بلژیک به کورتریک بدهکار هستیم که امروز پرداخت کردیم.

وی به مناسبت پرونده رادوشوویچ تاکید کرد: 27 آبان دادگاه عالی ورزش است که در آنجا با مسئولان دیدار خواهیم کرد. ما هم اسناد و مدارکی داریم که به رادو پرداخت هایی داشتیم که مخفی کرد اما مدارکی دادیم که باید ارائه کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت مالکیت ورزشگاه کاظمی خاطرنشان کرد: فردا برای تعیین تکلیف سند به شورای شهر دعوت می شوم. شهرداری هم این ملک را پذیرفت اما باید در شورا مطرح می شد. سالی 10،20 میلیارد تومان هزینه نگهداری ورزشگاه می شود و اگر ما نبودیم شاید تا امروز استادیوم خرابه ای بیش نبود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید