واریز بایرام به سایر مستمری بگیران با حقوق اسفند

واریز بایرام به سایر مستمری بگیران با حقوق اسفند

روز جدید : در پی اعلام برخی مستمری بگیران مبنی بر عدم دریافت «عدی»، مدیر مالی صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

علی هدمی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران دستورالعمل محاسبه و پرداخت عیدی در سال 1400 تهیه و به گفته وی مبلغ عیدی واریز شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه 26 بهمن ماه هیات وزیران، مبلغ 16 میلیون ریال به مستمری بگیران و مسئولانی که خانواده و فرزندان آنها از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و در فهرست حقوق بهمن ماه پرداخت می شود، پرداخت شد. چندین کارمند از دفتر کل وجود دارد که مبلغ فوق به طور مساوی بین کارکنان تقسیم می شود.

هدمی افزود: علاوه بر این مبلغ، حداکثر چهار میلیون ریال به مستمری بگیران و مستمری بگیران مشمول «خانواده» بر اساس ردیف بودجه درج شده در سامانه پرداخت شده است.

به گفته وی، به ازای هر فرزند مبلغ ثابتی یک میلیون و 500 هزار ریال به مستمری بگیران و مستمری بگیرانی که صندوق بر اساس تعاریف موجود در سامانه به آنها «حقوق فرزند» پرداخت می کند، پرداخت شده است.

مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اعلام کرد: مصوباتی که در نیمه دوم بهمن ماه به تاریخ تصویب در هیأت وزیران تغییر یافت، اما در پایان بهمن ماه توسط اد اجرایی نشد. بر اساس پردازش، تصمیمات عید آنها در اسفند 1400 اجرا می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری هدمی، وی افزود: مسئولیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید