واریز 35 میلیون تومان به حساب مستمری بگیران

واریز 35 میلیون تومان به حساب مستمری بگیران

رئیس اداره کل «فعالیت های فرهنگی و اجتماعی» صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت نام اینترنتی وام ازدواج 1402 فرزند مستمری بگیران و شاغلان این صندوق از امروز (شنبه 12 تیرماه) خبر داد. پورتال خدمات الکترونیکی

مسعود خاوخدایی با اعلام این خبر افزود: هشتمین دوره ثبت نام وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از امروز (شنبه 12 تیرماه) به صورت اینترنتی و تا پایان سال بسته به نیاز مردم آغاز می شود. مستمری بگیران می توانند به طور مستمر در این تسهیلات ثبت نام کنند. و انجام شد.

وی تاکید کرد: تاریخ ازدواج فرزندان مستمری بگیران از 31 مرداد ماه سال 1400 تعیین شده است و از این رو تنها افرادی که امکان درخواست و دریافت این تسهیلات را داشته باشند در این بازه زمانی تاریخ ازدواج خود را خواهند داشت.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (بخش ابزارهای مالی/وام ازدواج) مراجعه و تصویر اصلی مدارک مشخص شده را در سامانه بارگذاری کنند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان لازم است قبل از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های سایت را به طور کامل و با دقت مطالعه کرده و سپس نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: با دستور و تاکید مدیر عامل صندوق بازنشستگی تلاش شده است تا امکان ثبت انواع تسهیلات مالی برای بازنشستگان در سراسر کشور فراهم شود. سال» و گفت: با تعامل و هماهنگی بانک، این تسهیلات برای وام مورد نیاز است و وام همپاد ایجاد شد و اکنون برای وام ازدواج کودکان نیز کار می کند.

افزایش وام ازدواج به 35 میلیون تومان

خاسوخدایی بیان کرد: مبلغ وام ازدواج فرزندان در این مدت 35 میلیون تومان با 36 اقساط ماهانه و کارمزد سالانه 4 درصد است. البته این مبلغ در شرایط امروز قابل توجه نیست، اما تلاش گروه صندوق بازنشستگی این است که با در نظر گرفتن منابع موجود و تنوع گزینه های مالی صندوق در تسهیل ازدواج فرزندان مستمری بگیران کمک کند. بانک عامل

وی با اشاره به شرایط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، یادآور شد: از جمله این شرایط می توان عنوان کرد که «تسهیلات تنها به اولین ازدواج فرزند (عروس/داماد) مستمری بگیران و فرزند سال تحصیلی تعلق می گیرد. کارمند (همسر) تحت پوشش صندوق. «یا» اگر پدر و مادر هر دو عضو صندوق باشند، فقط یک مزایا به فرزندان آنها تعلق می گیرد.

خاسوخدایی بیان کرد: اسکن اصل صفحه اول شناسنامه و صفحه ای که مشخصات همسر و فرزندان در آن درج شده است. اسکن اصل قرارداد و صفحاتی که مشخصات زوجین (عروس و داماد) در آن ثبت شده و ثبت شماره دفتر، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه (همسر بازنشسته/شاغل) الزامی است. سامانه ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید