والیبال قهرمانی آسیا 21 کشور آسیایی در بازی های 2023 تهران ثبت نام کردند

ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923105

21 کشور آسیایی برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ثبت نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از 6 تا 13 شهریور در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

21 کشور آسیایی از جمله استرالیا، افغانستان، بنگلادش، بحرین، چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، مغولستان، پاکستان، فیلیپین، قطر، تایلند، چین تایپه، ازبکستان و سریلانکا به حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در مردان که معتبرترین مسابقات قاره کهن محسوب می شود را ثبت کرد.

این در حالی است که تعداد تیم ها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و تعداد 5 تیم برای حضور در این مسابقات افزایش یافته است. بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا با حضور 16 تیم برگزار شد که دو کشور کویت و عربستان سعودی در این دوره ثبت نام نکردند و همچنین تیم های افغانستان، بنگلادش، اندونزی، عراق، مغولستان، فیلیپین و سریلانکا ثبت نام نکردند. در دوره قبل دعوت به شرکت شدند. آنها آمادگی خود را برای بازی های آسیایی 2023 تهران اعلام کردند.

لازم به ذکر است با توجه به پایان مهلت ثبت نام تیم های اعلام شده از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا، از بین 21 کشوری که برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ثبت نام کرده اند، احتمال انصراف برخی از تیم ها وجود دارد. قبل از شروع این مسابقات وجود خواهد داشت.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 31 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران با کسب 7 پیروزی متوالی و تنها یک ست به مقام قهرمانی رسید و تیم های ژاپن، چین و چین تایپه نیز قهرمان شدند. در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید