وام جدید دولت برای تحمیل رتبه بندی معلمان

وام جدید دولت برای تحمیل رتبه بندی معلمان

صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آخرین اخبار از اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: این امر بنا به صلاحدید هیأت وزیران در اسرع وقت زمینه اجرای این قانون را فراهم کند.

ستاری فرد با بیان اینکه قانون بودجه شایستگی بسیار خوبی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی کرده است، یادآور شد: امسال حدود 38 هزار میلیارد تن برای اجرای رتبه بندی معلمان پیش بینی شده است و وزارت آموزش و پرورش پیگیر جدی این امر است. قانون .

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حضور مدارس از روز گذشته (14 فروردین) و با بیان اینکه دیروز و امروز شاهد استقبال دانش آموزان از حضور در مدارس بودیم، افزود: شور و نشاط در فضای اجتماعی و فرهنگ سازی است. کشور ایجاد شد و حضور دانش آموزان خون تازه ای در نظام آموزشی ریخت.

وی از حمایت اصحاب رسانه و اعتماد خانواده ها به نهاد مدرسه در روند بازدید از مدارس تقدیر کرد و ادامه داد: استقبال دانش آموزان از مدارس بسیار خوب است.

ستاری فرد ادامه داد: استقبال دانش آموزان برای ما ارزشمند است و امیدواریم حضور دانش آموزان در مدارس زمینه را برای همه دانش آموزان فراهم کند.

ستاری فرد، آموزش در همه حوزه ها را نخستین سیاست آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین برشمرد و افزود: تربیت دانش آموزان در همه حوزه ها الزاماتی اعم از معلم، محتوا، زیرساخت و فضا برای همه حوزه ها دارد.

وی با بیان اینکه در آموزش فراگیر معلم فقط ناقل علم نیست، گفت: همه معلمان باید مربی باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، اظهار داشت: در سال 1395، در سال 1380 به عنوان سال تولید در نظر گرفته شد. دانش بنیان و اشتغالزا بود، افزود: گذر و نقطه شروع تحقق شعار سال تحصیلی است چرا که مدرسه در تحقق شعار سال هم پیشرو و هم پیشرو است. “

وی با اشاره به سیاست آموزشی برای اجرای شعار «هر دانش آموز یک مهارت» تاکید کرد: مدرسه می تواند کانون کارآفرینی و اشتغال باشد و در توسعه ارزش کار و کارآفرینی در جامعه موثر باشد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش همچنین به عیدی 18.5 میلیارد تومانی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش کرمانشاه در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: در هفته پایانی سال 18.5 میلیارد تومان برای ایجاد فضاهای ورزشی در محدوده استان کرمانشاه اختصاص یافته است. مدرسه تاکنون 15 میلیارد تومان توزیع شده و امیدواریم مابقی تخصیص یابد که امروز به 20 میلیارد تومان افزایش دادیم.

ستاری فرد با اشاره به برنامه جدی وزارت آموزش و پرورش برای میزبانی مسابقات مقاومتی در ورزش دانش آموزی در سال جاری گفت: استان کرمانشاه ظرفیت میزبانی این مسابقات را دارد.

وی همچنین با اشاره به برنامه های مدیرکل جدید آموزش و پرورش کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که اجرای این برنامه ها زمینه ساز تحول در آموزش و پرورش استان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید