واکنش آذری جهرمی به مجموعه بیلبوردهای علی کریمی

واکنش آذری جهرمی به مجموعه بیلبوردهای علی کریمی

روز جدید : سازمان زیباسازی تبلیغاتی که تصویر علی کریمی، اسطوره سرخ فوتبال ایران را در آن به نمایش گذاشته بود را از سطح شهر جمع آوری کرد. وزیر اسبق ارتباطات در واکنش به مجموعه بیلبوردهای علی کریمی نوشت: چقدر از توقیف تصاویر روسای جمهور تا ممنوعیت تصاویر مجریان و فوتبالیست ها فاصله داریم.

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: ترافیک کمی است و همه جا قفل است. نفهمیدم تاکسی خواستم چرا قبول کرد؟! مدتی فکر کردم که در تمام راه فقط می توانم آسمان را ببینم و با خدا دعا کنم.

حرکت وجود دارد و همه چیز قفل است. قفل، قفل. حتی خیابان ها هم قفل است. داشتم فیلم می گرفتم و خدا پدر و مادر راننده را ببخشد که کولر را روشن کردند. او من را ننوشید.[حالا بشناسه هم توقعی نیست].

کانال ها را خواندم، اخبار مجموعه بیلبورد علی کریمی از تهران را خواندم. شگفت زده شدم؛ مؤمنی که در مقاطع مختلف ارادت خود را به نظام اهل بیت ثابت کرده بود، به اشتباه و در اثر آزمایش، مطلبی در مورد نذری منتشر کرد. چه کار باید بکنیم آیا باید این شخص را حذف کنیم؟ آیا باید تصویر را ممنوع کنیم؟ چقدر از ممنوع التصویری روسای جمهور به ممنوعیت عکس مجریان و فوتبالیست ها رسیده ایم.

عزیزان من با جمع آوری این بیلبوردها نه ثروت علی کریمی کم می شود و نه پاسخ این سوال اشتباه داده می شود. تنها یک کلنی از مردم به دلیل احساساتی که به آنها تزریق می کنیم گرد هم می آیند. بیایید این همه مردم را وارد تقابل نکنیم. علی کریمی را همه می شناسیم. او یک فوتبالیست درجه یک در آسیا است که سخت کار می کند و با پای خودش به جایی رسیده است. در دل او چیزی نیست. مقاله ای را دیدم، ناراحت شدم، آن را پست کردم. من تکذیب نمی کنم چون حرف هایشان شنیده می شود نباید در مقابل حرف های نادرست سکوت کنیم. اما چنگ را نباید روی صورت انداخت. من موفق شدم

چرا عکس های علی کریمی از تهران جمع آوری شد

میلیاردها تومان خرج نذر می کنیم و در نهایت می خواهیم مریضی را که به دلیل بی پولی در حال مرگ است، درمان کنیم.» این جملات روایت صفحه شخصی اینستاگرام علی کریمی است. جمله ای که به توهین وی به شعائر حسینی تعبیر شد و اداره زیباسازی و ارشاد کل استان تهران عکس های او را در تبلیغات یکی از برندهای آرایشی بر روی بیلبوردهای تهران جمع آوری کرد.

تاکنون از سوی هیچ نهادی به صورت رسمی اعلام نشده است که علی کریمی ممنوعیت عکاسی دارد. گفته می شود شرکت تبلیغاتی هنوز مجوز قانونی برای اجرای این آگهی ها را دریافت نکرده و شهرداری نیز از این فرصت برای جمع آوری این آگهی ها استفاده کرده است.

برخی از شخصیت های مذهبی و یکی از روحانیون نیز واکنش های تندی به ماجرای علی کریمی نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید