واکنش آقای ستاره بعد از استقلال

واکنش آقای ستاره بعد از استقلال

محمدحسین مرادمند که امروز قراردادش را برای یک سال دیگر با استقلال تمدید کرد، مقابل دوربین باشگاه استقلال ایستاد. وی در ابتدای صحبت های خود گفت: از تمدید قراردادم با تیم محبوبم بسیار خوشحالم. بعد از اتفاقی که برای من افتاد، تمدید قرارداد با استقلال اتفاق خیلی خوبی برای من بود. از هوادارانی که در این مدت با انرژی من به من کمک کردند خیلی چیزها را بفهمم بسیار سپاسگزارم.

مدافع استقلال درباره شرایطی که بعد از اعزام به اردو پشت سر گذاشت، گفت: آنقدر اتفاقات بد برای من افتاد که همه چیز را فراموش کردم و امیدوارم بتوانم در این مدتی که با تمام توان و تلاشم در زمین حاضر شوم. با استقلال قرارداد داشته باشید.» بیایید قهرمان شویم.

وی درباره اهدافش در این فصل با استقلال نیز گفت: امیدوارم امسال بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم، هرچند کارمان خیلی سخت تر است. سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم اما امسال حریفان ما بسیار قوی‌تر شده‌اند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی افزود: ما تلاش می کنیم و هواداران باید بدانند که آخرین قطره عرق، خون یا هر چه می دانی را در زمین می گذاریم تا انشالله امسال بتوانیم استقلال را به مقام قهرمانی برسانیم.

مرادمند در پایان درباره همکاری با سرمربی جدید پرتغالی نیز خاطرنشان کرد: در آن مدتی که با آقای ساپینتو کار کردم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. نکته مهمی که می توانند به ما یاد بدهند این است که در مورد اهدافمان خیلی بزرگ فکر کنیم و فقط می توانم بگویم که تمرین آنها بسیار سخت است به قول خودشان کار سخت، کار سخت … هر روز!

دیدگاهتان را بنویسید