واکنش آقای ستاره به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس

واکنش آقای ستاره به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس

در شرایطی باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای بوژیدار رادوشوویچ را بازیکن این تیم خواند که از صحبت های دیروز رضا درویش و اتهام «بی اخلاقی» به شدت عصبانی و ناراحت است.

رادو که روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ما از تصمیم توافق خود و پرسپولیس خبر داد، پس از واکنش هایی که در فضای مجازی به وجود آمد، توضیحات جدیدی ارائه کرد و این تصمیم را شفاف تر توضیح داد.

او همچنین گفت و گوی تلفنی روز گذشته با مدیران باشگاه را تایید کرد اما گفت توافقی صورت نگرفته و درویش پیشنهاد خاصی ارائه نکرده است. رادوسویچ که فارسی را نیز به خوبی آموخته بود، در پاسخ به این سوال که درویش چه پیشنهادی به او داده بود، پاسخ داد: “الکی!” هیچ پیشنهاد یا معامله ای وجود نداشت.»

وی گفت: من نگفتم می خواهم با پرسپولیس قرارداد جدید ببندم، گفتم این یک گزینه و راه حل برای مدیران باشگاه است و هیچ گزینه دیگری جز پرونده جدید در فیفا وجود ندارد.

رادو با اشاره به احتمال محرومیت پرسپولیس از شکایت گفت: درویش می توانست با یک تماس همه چیز را درست کند اما از زمان ورودش این کار را انجام نداده است. او مانند سایر مدیران رفتار می کرد و اکنون تمام شده است و نمی تواند من را به بداخلاقی یا چیز دیگری متهم کند، زیرا من به اندازه کافی منتظر بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید