واکنش به جنجال مجازی درباره کشتار سگ ها در ورامین و توزیع گوشت آنها

واکنش به جنجال مجازی درباره کشتار سگ ها در ورامین و توزیع گوشت آنها

فرماندار ورامین با تکذیب کلیپ منتشر شده در اینترنت مبنی بر وجود پوست سگ، ذبح این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان، گفت: پوست های بارگیری شده پوست گوسفند و متعلق به یکی از کارخانه های صنعتی چرمشهر است. شهری که به دنبال راهی غیر اصولی متروک شد.

مجید درویشی امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ورامین، در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ریختن پوست سگ در حوالی ورامین اظهار داشت: فردی به قصد تشویش اذهان عمومی فیلمی را با عنوان این فیلم ساخته است. حضور پوست سگ در محدوده شهرک زباله ورامین در منطقه جوادآباد و مدعی کشته شدن این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهر شد.

وی با اشاره به پیگیری سریع مشکل از سوی فرمانداری ورامین، افزود: این موضوع توسط نمایندگان فرماندار، رئیس دادگستری جواد آباد و کارشناسان مربوطه در شبکه دامپزشکی به صورت میدانی بررسی شده است. و سازمان پسماند از همان دقایق اولیه اکران فیلم بر اساس مستندات مشخص شد پوسته های مذکور متعلق به یکی از کارخانجات شهرک صنعتی چرامشهر بوده که به صورت غیرمجاز در این مکان رها شده است. شیوه.

فرماندار ورامین نیز گفت: پس از بررسی و کذب بودن موضوع، پوست گوسفند جمع آوری و منتشر کننده این فیلم به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از سوی مرجع محترم قضایی تحت تعقیب قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع سلامت مواد غذایی و ایمنی روانی جامعه و مردم شهرستان ورامین خط قرمز مسئولان و در اولویت است، بنابراین نباید با انتشار مطلبی نادرست، بی اساس و اساسی این امنیت خدشه دار شود. ویدیویی و با مجرمان سایبری که اهداف مشخصی دارند قاطعانه برخورد کنند و با انتشار اخبار جعلی با احساسات و عواطف عمومی بازی کرده و به اشد مجازات برسند.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود پوست سگ، کشتن این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهر کاملا کذب است و شخص اشتباهی که این خبر را منتشر کرده است. ویدئو شناسایی شده و به مسئولیت کیفری معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید