واکنش تند همسر لوکادیا به عصبانیت پرسپولیسی ها

همانطور که پیش بینی می شد، لوکادیا به ایران باز نمی گردد و به طور یکجانبه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. مهاجم هلندی که بهترین گلزن پرسپولیس محسوب می شود، پیش از دربی به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی ایران را ترک کرد و حالا با ارسال نامه ای قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است.

پس از این اتفاق بسیاری از هواداران ناراحت و عصبانی پرسپولیس به صفحه شخصی همسر لوکادیا حمله کردند و از او و یورگن انتقاد کردند و به نظر می رسد این انتقادات با توهین همراه بوده است. این سوال همسر مهاجم سابق پرسپولیس را به واکنش واداشت.

وی در واکنش به انتقادات تند پرسپولیسی ها و توهین به او و فرزندانش در مطلبی نوشت: بسیاری از پیام ها را نمی توانم بخوانم چون به زبان فارسی نوشته شده است اما حجم پیام هایی که برای من ارسال کردید بسیار زیاد است. و صفحه من در شرف انفجار است. من هم درباره وقایع شنیده و خوانده ام. من نمی توانم کاری در مورد آن انجام دهم. من ناراحتی شما را درک می کنم، اما هرگز به خودم یا فرزندانم توهین نمی کنم. لطفا به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.

این پیام همسر لوکادیا که پیش از این شایعه اختلاف این دو را شنیده بود، نشان می دهد که دلیل جدایی این بازیکن ربطی به همسرش ندارد و چیز دیگری است.

واکنش تند همسر لوکادیا به عصبانیت پرسپولیسی ها

دیدگاهتان را بنویسید