واکنش تند پرسپولیسی ها به صحبت های کاظم علیا

ساعت: 21:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794962

باشگاه پرسپولیس به اتهام کاظم اولیایی به اظهارات مجید صدری پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در روزهایی که سایه حذف از لیگ قهرمانان آسیا بر سر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال سنگینی می‌کند، کشورهای درگیر در این ماجرا یکدیگر را مقصر می‌دانند و پس از آن که کاظم اولیایی مجید صدری را متهم به نقش‌آفرینی در حذف آن کرد. دو باشگاه کردی حالا نوبت پرسپولیس است که پاسخ دهد.

کاظم اولیایی معتقد است که دیگر مسئولان فوتبال ایران نیز در مورد صدور مجوز حرفه ای صحبت کرده اند و اگر نفوذ یا تحریکی صورت گرفته برای آنهاست. پرسپولیس هم به عکس ماجرا رفت و پرسید که آیا اظهارات اولیای دم درباره ناقص بودن مدارک هر دو باشگاه تاثیری در حذف دارد یا خیر؟

در زیر می توانید این بیانیه را بخوانید:

* شما باید مسئولیت پذیر باشید

آقای کاظم علیایی با توجه به شرایط موجود و مسئولیتی که دارد به جای کمک گرفتن برای حل مشکل، بی رحمانه در صدا و سیما و شبکه های اجتماعی مانند فاتحان مصاحبه می کند و دیگران را مقصر می داند از جمله گروه پرسپولیس و مدیران آن! جدای از اینکه باید به خاطر رفتارشان در این موضوع و همچنین ادعاهای مطرح شده در مقابل مسئولان مربوطه پاسخگو باشند، ما مسائلی داریم. با این همه ورزش، فوتبال و میلیون ها هوادار مشتاق، این همه مصاحبه و حضور همیشگی آنها در رسانه ها چگونه احساس می کنند که به مرحله پیروزی رسیده اند؟ آقای کاظم علیایی مدعی است که اظهارات آقای صدری کنفدراسیون فوتبال آسیا را روی این موضوع حساس کرده است! سوال این است که روند ریاست هیات مدیره باشگاه برای صیانت از حقوق باشگاه و آموزش همگانی چگونه بوده و کدام مسئول پیگیری کرده است؟

* فقط اظهارات ما تحریک آمیز است؟

آیا آنها اولین کسانی نبودند که در آن ساکن شدند که با مصاحبه های مختلف حساسیت را برانگیخت؟ آیا مسئولان کنفدراسیون اظهارات مدیران باشگاه ها یا اعضای رسمی کمیته های صدور مجوز حرفه ای را دنبال می کنند؟ آیا اولین کسانی نبودند که مشکلات و مشکلات موجود را اعلام کردند که احتمالاً در فضایی آرامتر قابل حل است تا همه کشورهای منطقه و رقبا مشکل را درک کنند؟ مگر در ابتدای صحبت هایش به افرادی که ممکن است خارج از مرزها و شاید در داخل باشند، دچار مشکل و گاه دشمنی با این سرزمین و مردم باشند، هشدار داد. آقای اولی آیا اظهارات کادرفنی بعد از این همه و واکنش اجتناب ناپذیر به عملکرد و حرکات شما نبود؟ فقط یک جمله حساس بیاورید که کادرفنی باشگاه پرسپولیس گفته اند و حرف شما قبلا مطرح نشده است.

* این جلسه خلاف قوانین کی بود؟

ما یک سوال کلیدی تر می پرسیم. کدام شخص یا افرادی به کنفدراسیون در حوزه مربوطه دسترسی دارند تا به کارکنان کنفدراسیون اطلاع دهند که چه چیزی برای حل مشکل در کشور تلاش می کند و جریان فکری و نظری آنها با جریان سمپوزیوم هفته گذشته مغایرت دارد؟ جلسه ای که امیدهای زیادی را برانگیخت و طی آن آقای داریوش مصطفوی و سایر مقامات مانند عزیزی هادم از همه امکانات خود برای حل این مشکل استفاده کردند، چه کسانی در آن روزها مخالف این رویه بودند؟

* چون صدری علیه شما حرف می زند شما می گویید

از طرفی چطور باشگاه های دیگر از جمله مدیرعامل و قائم مقام باشگاه استقلال هم در همان زمان صدور مجوز را اعلام کردند اما فقط اظهارات کارکنان پرسپولیس حساس بود؟ یعنی در حالی که بارها آقای آجورلو را فردی آگاه و مدیر خطاب کرده اید! و شما موضع تند و تهاجمی علیه آقای صدری گرفته اید. چرا؟ چون جواب شما را دادند؟ فکر می کنید هواداران فوتبال به خصوص پرسپولیسی ها از این موضوع و دیگر ابعاد این موضوع بی اطلاع هستند؟ فکر می کنید اینها فراموش می شوند؟

* اگر نظر واقعا موثر بود …

حالا که کار به آن جا رسیده، می گویید; در نهایت هر اتفاقی هم بیفتد باید در روزهای آینده ابهامات مشخص شود چرا که به نظر می رسد با مشکل فوتبالی مواجه نیستیم و پرسپولیس و شاید سایر باشگاه ها قربانی مشکلات دیگری هستند. اگر ادعا می کنید که نظرات واقعاً مؤثر است، پس باید از اشرافی که داشتید مشخص شود که اصلاً چرا یکسری سؤال مطرح کردید؟ ما این کار را بر اساس ادعای شخصی شما انجام می دهیم.

* مشکلت با پرسپولیس چیست؟

همچنین می خواهیم بدانیم حالا که شرایط به اینجا رسیده است، چرا بر برخی ادعاها برای ایجاد مشکلات و حواشی جدید و بیشتر برای پرسپولیس اصرار دارید؟ مشکلت با پرسپولیس چیه؟

* حالا چرا مصاحبه می کنید؟

آقای کاظم اولی، اگر واقعاً از فوتبال ایران می ترسیدید، چرا خیلی وقت پیش نمی خواستید این حساسیت را به باشگاه ها و دیگر مسئولان اطلاع دهید و اینقدر دیر به مصاحبه های نمایشی در رسانه ها علاقه مند شدید؟

* چرا مشکل مالیات در دوره شما حل نشد؟

این موضوع در این مدت بارها از سوی مسئولان فدراسیون، کمیسیون صدور پروانه حرفه ای و کمیسیون تجدیدنظر مجوزها مورد تاکید قرار گرفت. آنچه در حال حاضر با آن مواجه هستیم و دلیل مشکل در قسمت باشگاه، نتیجه عملکرد مدیران قبلی است. شما از آن دسته مدیران قبلی هستید که باید در زمان خود پاسخگوی نتایج عملکرد مدیریتی باشید. برای مردم توضیح دهید که چرا مشکل 300 میلیارد بدهی مالیاتی که شما عامل آن هستید و یکی از مشکلات صدور پروانه های حرفه ای است در زمان حکومت شما حل نشد؟! حالا که کتمان می کنید و از بحث مالکیت هر دو باشگاه صحبت می کنید، چرا در زمان مدیریتتان هیچ اقدامی انجام ندادید؟

* بدون هماهنگی نظر ندادیم

مشکل امروز باشگاه ها نتیجه عملکرد مدیران سابق است و حالا که اینقدر علاقه دارید در رسانه ها دیده شوید، توضیحات شما را می شنویم. از سوی دیگر اظهارات شما در حالی مطرح شد که باشگاه پرسپولیس و کادرفنی آن بدون هماهنگی در این مدت هیچ اظهارنظر و اطلاع رسانی در این خصوص نکردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید