نماز رمز همه توفیقات و فتح قله های بلند معرفت است/ کربلایی کاظم ساروقی دلیلی زنده بر حقانیت و اعجاز قرآن کریم دارد.

ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785143

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نماز عصاره ایمان و نماد همه اعتقادات است و امروز رمز همه موفقیت ها و فتح قله های رفیع معرفتی نماز است و نماز در اعتلای اسلام نقش بسزایی دارد. اهداف و صلح. «جامعه باید با نمازخانه تشکیل و برنامه ریزی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در اجلاس اقامه نماز سپاه در مصلی استان اراک گفت: امام خمینی(ره) پرچمدار ارزش ها، نماز و معنویت اسلامی است. و ملت های مسلمان را نشان داد و فرهنگ های ارزشی را در تاریخ بشر زنده کرد.

دری نجف آبادی گفت: پیشرفت ها و دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) و توجه به فرهنگ های ارزشی از جمله نماز است و امروز رمز موفقیت بشر در تقویت ارزش های اسلامی و توجه به دین است. فرهنگ نماز

وی ادامه داد: ترویج و ترویج فرهنگ نماز یکی از نیازهای مهم جامعه اسلامی است و نماز به عنوان رکن و رکن دین نقش مهمی در حرکت جامعه اسلامی به سوی پیشرفت دارد.

امام جمعه اراک افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی توجه به فرهنگ نماز برای ارتقای سطح معنویت جامعه ضروری است و همه دستگاه ها، ادارات و نهادها باید برای تحقق این معضل برنامه ریزی کنند. “

دری نجف آبادی گفت: نماز یکی از شاخصه های مهم فرهنگ اسلامی و دین مبین اسلام است و مؤثرترین ارتباط با خداوند متعال نماز است و از این رو ترویج فرهنگ نماز در جامعه یک اصل مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نماز عصاره ایمان و نماد همه اعتقادات است و امروز رمز همه موفقیت ها و فتح قله های رفیع معرفتی نماز است و نماز نقش مهمی در پیشرفت اسلام اهداف و صلح. «جامعه باید با نمازخانه تشکیل و برنامه ریزی شود.

وی گفت: استان مرکزی مهد مفاخر و بزرگان دینی، علمی و فرهنگی است. آنها برای نماز اهمیت ویژه ای قائل هستند و نماز را رمز موفقیت خود می دانند. امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت بزرگ ملی از افتخارات استان مرکزی و تربیت بنیانگذار مکتب عاشورا است.

دری نجف آبادی افزود: همچنین کربلایی کاظم ساروقی به عنوان نگینی در تاریخ به عنوان معجزه قرن می درخشد و کربلایی کاظم ساروقی شاهد زنده بودن حقانیت قرآن و اعجاز قرآن کریم است. یک.”

امام جمعه اراک گفت: در دیدار اعضای کنگره ملی با نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با مقام معظم رهبری یکی از موضوعات مطرح شده کربلایی کاظم ساروقی امروز بود. این سرمایه ارزشمند باید به خوبی به نسل جوان جامعه ارائه شود و برای تقویت ارزش های اسلامی از این شخصیت بزرگ استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: اذان دعوت به ارزش های اسلامی و دعوت به مکتب اهل بیت(ع) و نظام اسلامی است که از مکتب عاشورا نشأت می گیرد. باید در تقویت، ترویج و تبیین فرهنگ نماز در جهان اسلام پیشگام باشد.»

وی خاطرنشان کرد: سپاه روح الله استان مرکزی در راستای اعتلای ارزش ها در جامعه گام های بلندی برداشته است و برگزاری همایش تخصصی نماز در سپاه و بسیج گام بلندی در راستای ترویج این فرهنگ اسلامی در جامعه است و می تواند الگویی برای دیگران باشد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید