واکنش جالب رونالدو به حمله هواداران در زمین

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال، زمانی که مورد حمله یک هوادار قرار گرفت، خوشحال به نظر می رسید. این هوادار با پوشیدن پیراهن نصر وارد زمین شد و پس از رویارویی با اسطوره منچستریونایتد که برای پرتغال مقابل لوکزامبورگ بازی می کرد از زمین خارج شد.

اما رونالدو 38 ساله از توجهی که به او شد خیلی ناراحت نشد. او در واقع به طرفدار چشمکی زد و انگشت شست را بالا داد. نیروهای امنیتی به سرعت به کمک رونالدو آمدند و هوادار هیجان زده را به بیرون از زمین اسکورت کردند.

این اولین باری نیست که رونالدو با اتفاقات مشابهی در زمین مسابقه مواجه می شود. ماه گذشته او با پریدن از روی یک هوادار که روی زمین لیز خورده بود از آسیب دیدگی جلوگیری کرد. در طول تمرین قبل از رویارویی النصر با الطوان، یکی از هواداران به امید دیدار با برنده 5 توپ طلا، وارد زمین شد. اما وقتی به این بازیکن و دیگر ستاره های النصر نزدیک شد، زیر پای رونالدو لیز خورد. رونالدو به سرعت از دست این هوادار فرار کرد و جلوی برخورد را گرفت.

واکنش جالب رونالدو به حمله هواداران در زمین

در ماه دسامبر، آنها مهاجم دیگری را دستگیر کردند که پس از حذف پرتغال از جام جهانی 2022 توسط مراکش، سعی داشت به قهرمان آنها نزدیک شود. در حالی که نیروهای امنیتی رونالدو را تعقیب می کردند، مرد به سمت رونالدو دوید. و رونالدو زمانی متوجه این مرد شد که نیروهای امنیتی او را گرفتند.

رونالدو دو بار مقابل لوکزامبورگ گلزنی کرد و تاکنون 121 گل برای کشورش به ثمر رسانده است. پرتغال در نیمه اول 4-0 پیش افتاد و ژائو فلیکس و برناردو سیلوا نیز برای تیم روبرتو مارتینز گلزنی کردند. اتاویو و رافائل لیائو به امتیازات اضافه کردند زیرا میهمان یک برد چشمگیر 6-0 را ثبت کرد.

پنجشنبه گذشته، رونالدو رکورددار بیشترین بازی ملی در تاریخ شد و نود و هفتمین بازی ملی خود را مقابل لیختن اشتاین در مقدماتی یورو 2024 انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید