واکنش خواهر رونالدو: رفت تا تاریخ بنویسد

گمانه زنی ها در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان از مدتی پیش آغاز شد و در نهایت این شایعات به واقعیت تبدیل شد و این بازیکن شب گذشته رسما با این باشگاه قرارداد امضا کرد.
این ستاره پرتغالی باید سالانه 200 میلیون یورو از این باشگاه دریافت کند و رکورد بالاترین دستمزد تاریخ فوتبال را بشکند تا پس از جدایی از منچستریونایتد حالا تجربه بازی در خاورمیانه را خواهد داشت.
این اتفاق واکنش های زیادی را به همراه داشت و بسیاری از فوتبالدوستان از اینکه رونالدو در سال های پایانی فوتبالش نتوانست در اروپا بماند ابراز ناراحتی کردند اما به نظر نمی رسد خواهر این بازیکن نیز چنین احساسی داشته باشد.

کتیا آویرو که به اظهارات جنجالی درباره برادرش شهرت دارد، عکسی از خود در حالی که پیراهن النصر را در دست دارد در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: تو افتخار زندگی من هستی… رفتی تا دوباره تاریخ سازی کنی. “
تصمیم رونالدو برای امضای قرارداد با النصر پایان حضور او در سطح اول فوتبال جهان است، اتفاقی که برای خیلی ها دردناک است و تصمیمات اشتباه خود این بازیکن حالا باعث دور ماندن او از لیگ قهرمانان اروپا شده است.
قرارداد این بازیکن با النصر تا سال 2025 اعتبار دارد و مشخص نیست که پس از آن به عنوان سفیر عربستان ادامه خواهد داد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید