واکنش دستگاه قضایی به اظهارات خواهر سعید اله وردی یکی از بازداشت شدگان حوادث اخیر شیراز: متهم را در خطر اعدام اعلام کردند که صحت ندارد/ هنوز دادگاه صادر نکرده است. یک حکم

واکنش دستگاه قضایی به اظهارات خواهر سعید اله وردی یکی از بازداشت شدگان حوادث اخیر شیراز: متهم را در خطر اعدام اعلام کردند که صحت ندارد/ هنوز دادگاه صادر نکرده است. یک حکم

سیدکاظم موسوی رئیس قاضی استان فارس در خصوص اظهارات خواهر سعید اله وردی یکی از بازداشت شدگان حوادث اخیر شیراز در شبکه های ضد انقلاب گفت: اتهامات سه نفر در این پرونده. تبانی و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است و این که در عنوان اول کیفرخواست به تازگی احضاریه محاکمه و کیفرخواست صادر شده و دادگاه رای نیافته است تخلف از نظم است. قضاوت هنوز در اتهام دوم برای متهم قرار منع تعقیب صادر شد.

رئیس قاضی استان فارس گفت: هنوز دادگاه برای سعید اله وردی حکمی صادر نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس قاضی استان فارس در خصوص اظهارات خواهر سعید اله وردی از بازداشت شدگان حوادث اخیر شیراز در شبکه های ضد انقلاب گفت: اتهامات سه نفر درگیر در این پرونده که سه نفر هستند به قصد اقدام علیه امنیت کشور و اخلال در نظم کشور به اتهام اول خواستار محاکمه و اخیراً کیفرخواست صادر شده است. و دادگاه هنوز حکمی صادر نکرده است. در اتهام دوم برای متهم قرار منع تعقیب صادر شد.

به گزارش میزان، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه دستور صادره از سوی شعبه بازپرسی حاکی از اعترافات صریح متهم و اظهار ندامت و همکاری آنها در روند تحقیقات بود، گفت: در فضاسازی بستگان مذکور با حمایت بی‌اساس رسانه‌های بین‌المللی سعودی حامی سلبریتی‌ها اعلام کردند که این متهم در خطر اعدام قرار دارد که طبق تعقیب قضایی پرونده صحت ندارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: رسانه هایی که دارای اطلاعات استاندارد مبتنی بر اصول و قواعد هستند، برای اقناع افکار عمومی نیازمند استدلال های منطقی و قانونی هستند، اما این دسته از رسانه ها هرگونه اطلاعات نادرست و بی اساس را محور موج سواری هیجانی قرار می دهند. و دروغ های خود را منتشر می کنند.

لازم به ذکر است روز گذشته در فضای مجازی و شبکه بین المللی سعودی خبری مبنی بر یک متهم منتشر شد و این خبر از حمایت این رسانه ها و چهره های معروف منتشر شد که گفته می شود سعید اله وردی در خطر اعدام است در حالی که این متهم یکی از اتهامات وی است که تعقیب کیفری موقوف شده و در مورد سایر اتهامات هنوز حکمی برای وی صادر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید