هنوز حکم متهم شهادت «عجمیان» صادر نشده است.


ساعت: 20:20
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920529

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در توییتی درباره پرونده شهید عجمیان گفت: در این پرونده حکمی صادر نشده و در دیوان عالی کشور در دست رسیدگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «امیر هاشمی» روز چهارشنبه در این توئیت نوشت: پس از انتشار برخی اخبار غیررسمی در رسانه های مجازی مبنی بر صدور حکم پرونده عجمیان، تاکنون حکمی در این خصوص صادر نشده و پرونده ادامه دارد و در دیوان عالی کشور در جریان است.»

هنوز حکم متهم شهادت «عجمیان» صادر نشده است.

به گزارش ایرنا، 21 آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از قربانیان اغتشاشات اخیر، اقدام به سنگ اندازی در اطراف مقبره «بهشت سکینه» و «کمالشهر» کرج کردند. مرحوم «حدیث نجفی» با ایجاد زنجیره انسانی و نخاله‌های چوبی و ساختمانی، اقدام به بستن جاده کرج – قزوین، ممانعت از عبور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و حمله به مسئولان کردند. در حوادث آن روز سید روح الله عجمیان از پاسداران بسیجی له شد و کشته شد. شهید عجمیان بدون هیچ سلاحی به همراه تعدادی از مردمی که به دلیل انسداد بزرگراه در ترافیک گیر کرده بودند، در حال کمک به پاکسازی گروه بسیج بودند که مورد حمله تعدادی از شورشیان قرار گرفتند.

«حمید کاراحسنلو» نیز یکی از متهمان این پرونده است که نهم آذرماه مرکز رسانه های قوه قضائیه در واکنش به برخی اظهارات اعلام کرد که روز سه شنبه نهم آذرماه خبری مبنی بر نامه نگاری یکی از مسئولان کشور منتشر شد. برای لغو حکم اعدام و موافقت با این درخواست.همچنین بامداد سی ام آذر یکی از روزنامه های رسمی با تایید این خبر، از لغو حکم متهم نوشت؛ این در حالی است که که هنوز پرونده متهمان جنایت 21 آبان ماه سال جاری در استان البرز صادر نشده و پرونده متهمان شهادت سید روح الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و مراحل قضایی و قضایی خود را طی می کند. طبیعی است. بنابراین نوشتن نامه در این زمینه بی ربط است.

عصر امروز (چهارشنبه) خبری مبنی بر نقض حکم کارا حسنال در فضای مجازی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید