رای CAS درباره بازی پیکان و سایپا هنوز صادر نشده / از وزیر خواستم دستوری برای محمد موسوی صادر کند.

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785523

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: فدراسیون والیبال با آزادی ITC محمد موسوی کار کاملا غیر قانونی انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا درباره انتشار ITC محمد موسوی توسط محمد موسوی گفت: باشگاه سایپا در فصل گذشته تصمیم گرفت قهرمانان بزرگ سوپرلیگ والیبال کشورمان مانند محمد موسوی، سامان فائزی، علی شفیعی، محمدجواد شود. معنوی نژاد و … اما متاسفانه 3 هفته بعد از شروع فصل، موسوی خواستار جدایی از سایپا شد.

وی افزود: در آن زمان موسوی تاج داشت و ما در سال قبل از المپیک با حضور او در باشگاه های بین المللی مخالفتی نداشتیم اما با بازیکن شرط گذاشتیم. متاسفانه حمایت یکجانبه فدراسیون از موسوی باعث شد بدون انجام تعهداتش در قبال سایپا باشگاه کارگری را ترک کند، باشگاهی که درآمد آن حاصل تلاش کارگران پرتلاش خط تولید و سایر بخش های گروه خودروسازی سایپا است. . بدون موافقت باشگاه ما برای موسوی، فدراسیون والیبال برای این بازیکنان ITC بین المللی صادر کرد و این بازیکن به باشگاه پیاچنزا ایتالیا اعزام شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: سپس در مقابل کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال اعتراض کردیم، با فدراسیون مدارا کردیم و چون در سال المپیک بودیم به موسوی یک سال فرصت دادیم تا از ایتالیا برگردد. فدراسیون باید وضعیت ما را مشخص می کرد تا او را به یک باشگاه ترکیه ای برگرداند اما باز هم دیدیم که فدراسیون والیبال کار کاملا غیر قانونی انجام داد. از وزارت ورزش و حمید سجادی که بر این ورزش مسلط است می خواهم برای مکاتباتی که با وزارتخانه داشتم دستور پیگیری جدی بدهد.

وی در خصوص آخرین وضعیت شکایت باشگاه سایپا به دادگاه CAS در خصوص رای کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده دیدار این تیم با پیکان گفت: آیا. ما نیز دلایل خود را برای اثبات حقانیت سایپا به این دادگاه ارائه کردیم. هنوز حکمی صادر نشده است، اولین جلسه با حضور قاضی پرونده و وکلای دخیل در پرونده به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و مذاکرات طرفین به قاضی ابلاغ شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا که با برنامه ورزش و مردم گفت و گو می کرد در پایان گفت: امیدواریم هر چه زودتر رای برای اعاده حق تضییع شده باشگاه سایپا صادر شود. امیدواریم فدراسیون های ما از جمله فوتبال و والیبال در چارچوب قانون تصمیم گیری و رأی گیری باشند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید