واکنش دروازه بان قرمزها به تیم ملی با اسکوچیچ درخشید

واکنش دروازه بان قرمزها به تیم ملی با اسکوچیچ درخشید

محمدرضا اکبری دروازه بان تراکتورسازی در هفتمین دیدار مقابل فولاد از ناحیه زانو آسیب دید. پس از این مصدومیت اخبار نگران کننده ای از شدت مصدومیت گلر تراکتور منتشر شد اما در نهایت بهترین خبر برای سرخپوشان تبریزی این بود که مصدومیت دروازه بان این تیم 4 تا 5 هفته بیشتر طول نمی کشد. نکته جالب اینکه تاثیر غیبت اخباری نیز خیلی زود در تراکتور نمایان شد و حالا کادر فنی و بازیکنان این تیم منتظر بازگشت اخباری هستند تا خیال او را روی خط دروازه راحت کنند. با اخباری درباره شرایط فعلی او گفت و گو کردیم که این بازیکن به سوالات رقیبش پاسخ داد.

انگار نسبت به هفته های قبل شرایط بهتری دارید؟

بله، خدا را شکر شرایطم خوب است و در تهران تحت مداوا هستم تا آماده بازگشت به تمرینات گروهی و بازی باشم.

چه زمانی می توانید بازی کنید؟

به احتمال زیاد 6-7 روز دیگر در تمرینات گروهی خواهم بود و انشاالله تا 2 هفته دیگر برای تراکتورسازی بازی خواهم کرد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و خیلی زود دوباره در مسابقات لیگ بازی کنم.

دیدار بدی با موسی کولیبالی در دیدار مقابل فولاد داشتی و به نظر می رسد شانس آوردی که اتفاق بدتری برایت نیفتاد؟

در این صحنه توپ را به کرنر زدم که متاسفانه این بازیکن خودش را به سمت من پرتاب کرد و با وزنه سنگینش روی زانویم فرود آمد. حالم خیلی بد شد و بلافاصله فکر کردم اتفاق بدی افتاده است. خدا را شکر که بعد از انجام ام آر آی و تشخیص دکتر کیهانی و دکتر صادقی، بالاخره مشخص شد که این ضربه خیلی جدی نیست و من را تسکین داد.

اما غیبت شما به ضرر تراکتور تمام شد.

قبل از این مصدومیت 3 مصدوم کلینچ داشتم و شرایطم خوب بود اما متاسفانه این اتفاق برایم افتاد و نتوانستم کاری انجام دهم. متأسفانه در شرایط حساسی مصدوم شدم و دوست داشتم دوباره برای تراکتورسازی بازی کنم تا بتوانیم گل خوبی بزنیم.

تراکتورسازی در مسابقات قهرمانی امسال نتایج خوبی کسب نکرد و هواداران این تیم نیز ناراضی هستند. منظورت چیه؟

قبول دارم که شرایط تراکتور نسبت به سال های گذشته سخت تر است و این وضعیت واقعی تراکتور در جدول نیست. از هواداران می خواهیم به حمایت از تیم ادامه دهند، زیرا از حمایت آنها انرژی می گیریم. قطعا بازیکنان و کادر فنی برای ایجاد شرایط بهتر تلاش خواهند کرد و تراکتورسازی به تیم قدرتمندتری تبدیل خواهد شد.

کار با سولدو چگونه است؟

سولدو مربی محکم و محکمی است و من خصوصیات اخلاقی این مربی را دوست دارم. سولدو تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی به بازیکنان می دهد و فکر می کنم این مربی به زمان نیاز دارد تا برنامه ها و افکارش را وارد تراکتور کند.

سولدو گفت تراکتور به بازیکن جدید نیاز دارد. فکر می کنید باشگاه به خواسته های او می رسد؟

در هر صورت سرمربی تیم کنترل کامل دارد و حرف سولدو درست است. امیدوارم با درایت سولدو و تلاش باشگاه بازیکنان خوبی برای افزایش توان فنی تراکتور به تیم اضافه شود. همه ما منتظر نتایج درخشان هستیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

ده روز پیش در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان 2021 انتخاب شدی. منظورت چیه؟

بهترین عملکرد را در آسیا داشتم و خیلی سخت کار کردم تا در بهترین فرم ممکن باشم. من حق داشتم به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شوم و باید از کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. دوست دارم این موفقیت را دوباره در تورنمنت های بین المللی تکرار کنم و بهترین عملکرد را در بازی های خانگی داشته باشم.

کمی در مورد اهداف خود برای آینده صحبت کنید. یک سال مانده به جام جهانی قطر فکر می کنی در لیست نهایی تیم ملی برای این مسابقات قرار بگیری؟

در حال حاضر زیر نظر یکی از بهترین مربیان دروازه بانی ایران کار می کنم که برای من لحظه مثبتی است. من باید سخت کار کنم و این را به خوبی می دانم اما البته شرایط تیم هم مهم است. امیدوارم شرایط تراکتورسازی در لیگ امسال بهتر شود تا بتوانم شرایط دفاعی برای بازی در تیم ملی داشته باشم. در مورد تیم ملی هم باید بگویم که عملکرد این تیم باعث افتخار همه ایرانیان است. در این دوره نتایج خیلی خوبی گرفتیم و حالا بدون دغدغه راهی جام جهانی می شویم. برای تیم ملی خیلی خوشحالم و امیدوارم ایران در جام جهانی هم بدرخشد.

اسکوچیچ با وجود نتایج خوبی که در تیم ملی کسب کرد، همچنان در فوتبال ایران منتقدان خود را دارد و برخی معتقدند تیم ملی به مربی بزرگتر و مشهورتری نیاز دارد. منظورت چیه؟

اسکوچیچ زمانی که تیم ملی را برعهده گرفت شهرت داشت. شرایط این مربی درست مثل بازیکنی بود که به تیم بزرگی رفت و باید نشان بدهد. اسکوچیچ در تیم ملی نیز خود را به خوبی نشان داد و نتایج دفاعی به دست آورد. اجرای دراگان جایی برای بحث باقی نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید