مشکل بزرگ پرسپولیس؛ دروازه بان اول قرمزها چه کسی خواهد بود؟!

مشکل بزرگ پرسپولیس؛  دروازه بان اول قرمزها چه کسی خواهد بود؟!

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 یکشنبه در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.
سرخپوشان پایتخت در حالی برای این دیدار آماده می شوند که حامد لک به دلیل اشتباهات فردی از روی نیمکت اخراج شد تا احمد گوهری در پیروزی 3 بر صفر مس رفسنجان در دروازه پرسپولیس بایستد.

گوهری اگرچه در پایان بازی موفق شد با پرسپولیس جشن پیروزی بگیرد اما نتوانست ذهن کادر فنی و هواداران این تیم را برای بسته نگه داشتن درهای سرخ پوشان آرام کند.

استرس شدید گوهری باعث شد تا یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی از او یاد کند و از گل های آسان تیمش ابراز نارضایتی کند.

یحیی گل محمدی با اشاره به عملکرد گوهری گفت: احمد گوهری مدت زیادی بازی نکرد اما عملکرد خوبی داشت. در دو سالی که با حامد لاک کار کردیم، عملکرد خوبی داشت. همه بازیکنان نیاز به حمایت دارند. اگر مشکلات و شرایط داخلی تیم را بدانید متوجه می شوید که بازیکنان تحت فشار هستند و مورد حمایت قرار نمی گیرند. از هواداران می خواهم مثل گذشته از تیم حمایت کنند زیرا این به نفع تیم است و موفقیت تیم را تضمین می کند.

سرمربی سرخپوشان در شرایطی که گوهری تصمیم گرفت همین حمایت را از دروازه بان تیمش داشته باشد، خواستار حمایت او شد. بنابراین گوهری برای رویارویی با تیم سابق این فرصت را خواهد داشت تا به دروازه پرسپولیس بازگردد تا بتواند اعتماد به نفس کافی برای هدایت خط دفاعی تیمش پیدا کند و با آنها هماهنگ شود.

گل محمدی تصمیم گرفت تکلیف دروازه بان این تیم را برای دربی پایتخت 98 که 26 اسفند برابر استقلال تهران برگزار می شود، روشن کند. گوهری اگر جواب اعتماد گل محمدی را بدهد، دربی را هم تجربه می کند و در غیر این صورت حامد لک درون دروازه سرخپوشان پایتخت برمی گردد تا دهه 1400 را اینگونه به پایان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید