واکنش رئال به انتخاب تیم برتر منچسترسیتی

فصل گذشته رئال مادرید ابتدا قهرمان لالیگا و سپس لیگ قهرمانان اروپا شد و این در شرایطی رخ داد که کهکشانی ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی را شکست دادند و چهاردهمین قهرمانی اروپایی خود را کسب کردند. شاگردان کارلو آنچلوتی نه تنها به عنوان بهترین تیم انتخاب نشدند، بلکه به عنوان دومین تیم برتر نیز انتخاب نشدند، زیرا این عنوان نصیب لیورپول شد و این سوال تعجب حاضران در مراسم اهدای توپ طلا را دوچندان کرد.

باشگاه رئال مادرید نیز به این انتخاب واکنش جالبی نشان داد. این باشگاه در صفحه رسمی اینستاگرام خود تصویری از شادی بازیکنان خود پس از پیروزی 3-1 فصل گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی منتشر کرد و به جای هر توضیحی، به سادگی دو را قرار داد. شکلک های چشمی

واکنش رئال به انتخاب تیم برتر منچسترسیتی

انتخاب سیتی و لیورپول به عنوان دو تیمی که فصل گذشته رئال مادرید را پشت سر گذاشتند، اعتراض بازیکنانی مانند ایکر کاسیاس و تونی کروس را نیز برانگیخت.

کروس، هافبک آلمانی کهکشانی ها در صفحه شخصی خود نوشت: مقام سوم تیم های برتر فصل 2021-22; به رئال مادرید تبریک می گویم؟ البته داشتن بهترین بازیکن و بهترین دروازه بان دنیا در تیمت چندان بد نیست. به بنزما و کورتوا تبریک می گویم! شما کاملا لیاقتش را داشتید

کاسیاس مدافع و کاپیتان سابق رئال مادرید نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود شگفتی خود را نشان داد و نوشت: جوایز طنز… تبریک به رئال مادرید برای مقام سوم.

کاسیاس در ادامه از کورتوا بخاطر نبودن در جمع سه بازیکن برتر سال انتقاد کرد و نوشت: برای کورتوا خوشحالم. او بهترین دروازه بان جهان است. اما چیزی که باعث خوشحالی من نشد این است که او در بین سه نامزد نهایی توپ طلا نبود، هنوز نمی توانم بفهمم که معیار دقیق کسانی که برندگان این جوایز را انتخاب می کنند چیست.

دیدگاهتان را بنویسید