کمک ستاره منچسترسیتی به زلزله زدگان ترکیه

بیش از 17000 نفر در اثر زلزله شدید و ویرانگر ترکیه و سوریه جان باختند که از این تعداد بیش از 14000 نفر در ترکیه جان باختند. زمان به سرعت می گذرد و بسیاری هنوز زنده از زیر آوار بیرون می آیند.

خانواده گوندوگان هر کاری که می توانند برای کمک انجام می دهند. به گزارش مجله بیلد، پدر این هافبک در بالیکسیر حضور دارد و در حمل و نقل کمک می کند. او در گلزنکرشان از پدر و مادری ترک به دنیا آمد و پدرش عرفان قبل از مهاجرت به آلمان در بالیکسیر کار می کرد.

کمک ستاره منچسترسیتی به زلزله زدگان ترکیه

گوندوگان بازیکن من سیتی و همسرش سارا دو کامیون نان برای کمک به قربانیان اهدا کردند. او گفت: من و خانواده ام عمیقاً درگیر این موضوع هستیم. فکر من با مردم مناطق بحران زده است. همه ما باید دست در دست هم بگیریم. مردم از ما انتظار کمک دارند. تشویق و حمایتی که تاکنون دریافت کرده ایم بسیار عالی بوده است. ما در تلاش هستیم تا مواد غذایی و غذای کودک، پتو، محصولات بهداشتی و لباس گرم بیشتری جمع آوری کنیم، سپس با هماهنگی سفارت ترکیه در لندن، انتقال به ترکیه را ترتیب خواهیم داد.

سارا همسر گوندوگان افزود: ما در حال ارسال کمک های خود به زلزله زدگان هستیم. آنها در حال حاضر برق و غذا ندارند. ما دو کامیون نان فرستادیم، اما آنها به پتو، غذا و غیره هم نیاز دارند و اگر هر یک از دوستان یا دنبال کنندگان ما بخواهند می توانند در این سفر به ما بپیوندند.»

دیدگاهتان را بنویسید