واکنش ساپینتو به پایان دوران کریستیانو رونالدو

واکنش ساپینتو به پایان دوران کریستیانو رونالدو

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال را ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان خوبی داریم که در دفاع، هافبک و حمله عناصری هم سطح دارند. . انتخاب بازیکنان اصلی برای فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال کار آسانی نخواهد بود، همچنین به این دلیل که چندین بازیکن قدرتمند از ترکیب خارج هستند. به عنوان مثال به ژائو موتینیو فکر می کنم. ما پرتغالی ها خیلی مثبت هستیم، می توانیم یک تورنمنت عالی در قطر داشته باشیم.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که آیا پرتغال جزو شانس های قهرمانی است؟ وی تصریح کرد: فرض کنیم پرتغال بین 5-6 تیمی است که می تواند برای قهرمانی بجنگد. من واقعاً امیدوارم کشورم بتواند این کار را انجام دهد. تاریخ سازی برای ما عالی است، اما تیم های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند که باید شکست بخورند.

او همچنین پرسید که آیا دوران کریستیانو رونالدو به پایان رسیده است؟ وی تصریح کرد: نه، دوران او تمام نشده است. واضح است که کریستیانو به اندازه او جوان نیست، اما همچنان کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای رویارویی با چالش های این سطح را دارد. رونالدو در جام جهانی قطر انگیزه زیادی دارد. او ماه هاست که آماده می شود و فکر می کنم به اوج جام جهانی برسد.

سرمربی استقلال درباره ارزیابی خود از رافائل لیائو بازیکن میلان گفت: لیائو یکی از بزرگترین استعدادهای پرتغال است، او در میلان واقعا خوب کار می کند و بازی به بازی تعیین کننده است. من فکر می کنم او آینده بزرگی در پیش دارد. او در حال حاضر بازیکن بسیار قوی است، اما پتانسیل بهتر شدن را دارد.

ساپینتو در گفت و گو با سایت «توتو مرکاتو وب» درباره قهرمانی استقلال در سوپرجام و شرایط این تیم گفت: استقلال برای من چالش بزرگی است. من با تیمی با 35 میلیون هوادار کار می کنم که مهم ترین و محبوب ترین باشگاه آسیا در شبکه های اجتماعی است.

سرمربی استقلال در پایان گفت: اوضاع خیلی خوب پیش می رود، ما در رده دوم جدول رده بندی با دو امتیاز اختلاف با پرسپولیس صدرنشین قرار داریم و به تازگی اولین سوپرجام تاریخ خود را به دست آورده ایم.از عملکرد تیمم خوشحالم عملکرد، ما می خواهیم تا پایان برای قهرمانی بجنگیم.

دیدگاهتان را بنویسید