دوران کریستیانو رونالدو هنوز تمام نشده است/ استقلال پرطرفدارترین باشگاه فوتبال آسیاست


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912041

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با تیمی با 35 میلیون هوادار کار می کنم که مهم ترین و محبوب ترین باشگاه آسیا در شبکه های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت معتبر Tutomercato درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورش در جام جهانی 2022 قطر گفت: بازیکنان خوبی داریم؛ ما بازیکنان خوبی داریم. با عناصر برابر در دفاع، هافبک و حمله. انتخاب بازیکنان اصلی برای فرناندو سانتوس کار آسانی نیست. همچنین به این دلیل که چند بازیکن قوی از تیم جدا شدند. به عنوان مثال به ژائو موتینیو فکر می کنم.

وی در ادامه گفت: ما پرتغالی ها خیلی مثبت هستیم، می توانیم تورنمنت بزرگی در قطر رقم بزنیم. پرتغال جزو 5-6 تیمی است که می تواند برای قهرمانی بجنگد. من واقعاً امیدوارم کشورم بتواند این کار را انجام دهد. تاریخ سازی برای ما عالی است، اما تیم های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند که باید شکست بخورند.

ساپینتو درباره اینکه دوران کریستیانو رونالدو تمام شده است یا خیر، گفت: نه، دوران او تمام نشده است. واضح است که کریستیانو به اندازه او جوان نیست، اما همچنان کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای رویارویی با چالش های این سطح را دارد. رونالدو در جام جهانی قطر انگیزه زیادی دارد. او ماه هاست که آماده می شود و فکر می کنم به اوج جام جهانی برسد.

او بالاخره درباره شرایطش در باشگاه استقلال گفت: استقلال برای من چالش بزرگی است. من با تیمی با 35 میلیون هوادار کار می کنم که مهم ترین و محبوب ترین باشگاه آسیا در شبکه های اجتماعی است. اوضاع خیلی خوب پیش می رود، ما در جدول رده بندی با 2 امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین در رده دوم هستیم و به تازگی اولین سوپرجام خود را به دست آورده ایم. از عملکرد تیمم راضی هستم، می خواهیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید