ایران ریشه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در آسیاست


ساعت: 09:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904087

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با رئیس فدراسیون فوتبال چین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز (سه شنبه) در مالزی نشست مشترکی با رئیس فدراسیون فوتبال چین برگزار کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال چین در این جلسه درباره دلایل انصراف این کشور از میزبانی جام ملت‌های آسیا گفت: سیاست کشورمان این است که ویروس کرونا را به صفر برسانیم. بر این اساس علیرغم اینکه حدود 4 میلیارد دلار برای میزبانی این مسابقات هزینه شد، اما از نظر پروتکل ها و سیاست های کلی تصمیم گرفتیم میزبانی جام ملت ها را نداشته باشیم.

وی از ایران به عنوان ریشه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که همکاری های دو فدراسیون در آینده تقویت شود.

رئیس فدراسیون فوتبال چین خاطرنشان کرد: یکی از اهداف میان مدت ما ایجاد ارتباط گسترده، همه جانبه و همه جانبه با فوتبال ایران پس از از بین رفتن ویروس کووید است.

همچنین در این جلسه بر سر برنامه ریزی مشترک دو فدراسیون در دو حوزه فوتبال بانوان و تیم های ملی زیر 16 سال آقایان به توافق رسید و مقرر شد برنامه های مربوطه وارد فاز اجرایی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال چین ضمن ابراز تمایل برای سفر به ایران، از آمادگی فدراسیون مربوطه برای میزبانی از اردوهای تیم های ملی و باشگاهی ایران در کشورش خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید