واکنش ستاره استقلالی نفت به باخت مقابل استقلال

واکنش ستاره استقلالی نفت به باخت مقابل استقلال

حسن بیت سعید، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از بازی با استقلال گفت: ابتدا باید بگویم بازی بسیار سختی بود. خیلی از استقلالی ها آنالیز کردیم و به امتیازات رسیدیم اما به دلیل سهل انگاری گل خوردیم. در نیمه دوم آمدیم تا کاری را که انجام ندادیم جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آخرین لحظات بازی پنالتی گرفته شده است یا خیر، گفت: برای این صحنه فکر می کنم برای رضا جبیره اتفاق افتاد و خودش هم گفت که بازیکن استقلال به او لگد زد. این مشکل توسط کارشناسان داوری تشخیص داده شده است. شرمنده هوادارانمان هستیم و انشالله هفته آینده جبران کنیم.

هافبک صنعت نفت با بیان اینکه این تیم مشکلات مالی زیادی دارد اما روند نتیجه گیری خوبی داشت و هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را شکست دهد، گفت: من یک تیم بودم و لیگ برتر را بالای سر بردیم. بچه ها همدل هستند، با دل بازی می کنند و با عشق مردم خوزستان و هواداران صنعت نفت بازی می کنند. مشکلات زیادی داریم اما وقتی پا به مستطیل سبز می گذاریم به عشق مردم آبادان بازی می کنیم. در اینجا به آنها قول می دهم در مسابقات بعدی به عقب برگردیم تا نتایج خوبی که در خور شأن مردم آبادان است، بگیریم.

باته سعید در پاسخ به این سوال که آیا هفته گذشته انفجاری در کوی صنعت نفت رخ داده و آیا مشکل حل شده است، گفت: تعدادی از بچه ها، تحلیلگران و تدارکات جراحات جزئی داشته اند و فکر می کنم الان حدود یک ماه است که در محل هستند. “چیزهای عجیب و غریب و همه از خوابگاه گرفته تا محل دفن زباله و وضعیت مالی ما می دانند. همانطور که گفتم ما فقط به عشق خوزستانی ها و هواداران صنعت نفت بازی می کنیم و تا آخرین لحظه تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. هفته

دیدگاهتان را بنویسید