واکنش ستاره خارجی پرسپولیس به سر و صدای استقلالی ها

واکنش ستاره خارجی پرسپولیس به سر و صدای استقلالی ها

گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس با 9 گل زده در لیگ و جام حذفی، گلزن ترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران محسوب می شود. مدافعی که دو بار از روی نقطه پنالتی مقابل مس کرمان گلزنی کرد، بدون شک مهمترین نقش را در برد ارزشمند خارج از خانه تیمش داشت. به همین منظور با گلزن پرسپولیس که اتفاقاً در دربی گذشته یک گل به ثمر رساند به گفت وگو نشستیم.

برد خوبی در خارج از خانه مقابل مس داشتی. آیا به دلیل تفاوت کیفیت فنی تیم شما و تیم میزبان امکان پیروزی با گل های بیشتر و به نوعی راحت تر وجود نداشت؟

من از برد بسیار خوشحالم و همانطور که همیشه گفته ام، مسابقات ایران به گونه ای است که همه تیم ها رقابتی هستند و بازی آسانی وجود ندارد، به خصوص بازی های خارج از خانه که سخت تر و مهم تر هستند. خوشحالم که در یک مقطع حساس خارج از خانه سه امتیازی را که مدنظرمان بود به دست آوردیم.

دو پنالتی برای تیمت زدی اما قبل از پنالتی دوم کمی استرس داشتی. آیا واقعاً چنین موقعیتی داشته اید؟

هر دو پنالتی مهم بود اما پنالتی دوم خیلی مهم بود چون تیم ما در خطر از دست دادن برتری بود و به همین دلیل استرس زیادی وجود داشت و اگر آن را از دست می دادیم ممکن بود فاجعه باشد.

در حین تیراندازی مخصوصا تیراندازی اول با لیزر روی خود مشکل داشتید. چقدر این مشکل باعث شده که شما دچار مشکل شوید و تمرکز خود را از دست بدهید؟

باید به کسانی که لیزر را وارد ورزشگاه می کنند بگویم که دشمن فوتبال هستند و اخلاق ندارند. من تعجب می کنم که چگونه کسانی که در باشگاه هستند به این افراد اجازه می دهند که لیزر را به سالن بدنسازی بیاورند. از هواداران مان هم می خواهم که لیزر وارد ورزشگاه نکنند چون لیزری که مخصوصاً در پنالتی دوم به من برخورد کرد کار را برایم خیلی سخت کرد.

شما بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ و جام حذفی هستید. آیا فکر می کنید می توانید تعداد گل ها را به ده یا بیشتر افزایش دهید؟

من قبلاً شش گل در لیگ برتر و سه گل در جام حذفی به ثمر رسانده ام اما واقعاً نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انگار بعد از زدن پنالتی اول شادی متفاوتی را تجربه کردی؟

هر دو گلی که زدم را جشن گرفتم.

بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران محرومیت احتمالی شما و هم تیمی هایتان برای دربی بودند که به دلیل سه کارت زرد برای شما و 9 بازیکن دیگر وجود داشت، چطور توانستید از یک کارت زرد دیگر و محرومیت برای دربی جلوگیری کنید؟

فکر می کنم در 15 بازی اخیر کارت زرد نگرفتم اما این اتفاق نیفتاد. در واقع در فوتبال ممکن است در طول مسابقه این اتفاق بیفتد، اما فکر نمی‌کنم در طول مسابقه کارت بگیرم یا نه.

با پیروزی پرگلی که استقلال را به دست آورد و بالاتر از تیم شما قرار گرفت، دربی در فینال حکم خود را پیدا کرد. با این حال آیا می توانید در دربی گلزنی کنید و این بار تیم خود را به یک پیروزی قاطع هدایت کنید؟

بازی سختی خواهد بود. استقلال تیمی جنگنده و رقابتی است اما دربی فینال نخواهد بود زیرا سپاهان هم قهرمان ماراتن است و جزو تیم هایی است که در راه هستند. به همین دلیل جدال قهرمانی در آخرین دیدار قطعی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید