واکنش سرمربی استقلال به شایعات عجیب

واکنش سرمربی استقلال به شایعات عجیب

در روزهای اخیر بحث ها و جنجال هایی در خصوص نحوه برگزاری سوپربول بالا گرفته است. اعتراض مدیران 2 باشگاه استقلال و نساجی به خانه کرمان و البته اعتراض نماینده مازندران بیشتر است و چند روزی است که در رسانه ها درباره این بازیکن صحبت می کنند.

از جمله ایرادات بازیکنان قائمشهری موضوع اسکان این تیم در هتل های کرمان بود که محمدرضا مهدوی مربی آن تیم با اغراق عجیب و باورنکردنی مدعی شد فاصله هتل آنها تا محل برگزاری مسابقه 500 کیلومتر است. نگرانی از قضاوت این دیدار که این روزها به عادت تیم های فوتبال ایران تبدیل شده است، از دیگر موارد ادعایی این تیم بود.

حالا بیژن طاهری سرمربی استقلال با اشاره به صحبت هایی که در مورد محل برگزاری بازی سوپرجام به گوش می رسد، به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال از ابتدا نظر خود را در مورد این دیدار اعلام کرد و ما موافق برگزاری بازی در این دیدار نبودیم. کرمان و مربی ارشد دلیل را به ما اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه سه مکان را برای برگزاری بازی سوپرجام پیشنهاد کرده اند، گفت: شهرهای مشهد و اصفهان را برای این دیدار پیشنهاد داده ایم و حتی نامه ها نیز منتشر شده است. ما هم در ورزشگاه آزادی به باشگاه نساجی پیشنهاد دادیم که دوستان قبول نکردند. اکنون ما آماده گفتگو و تعامل هستیم.

طاهری همچنین در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص قضاوت بازی سوپرجام اظهار داشت: به گفته کارشناسان، نساجی یکی از باشگاه هایی است که از اشتباهات داوری سود می برد، اما استقلال بیشترین ضرر را متحمل شد و به همین دلیل امتیازات زیادی را از دست داد. مطرح کردن این صحبت ها تکراری و خلاف اخلاق ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید