واکنش سرمربی خارجی پرسپولیس به قضاوت ضعیف داوران ایرانی

واکنش سرمربی خارجی پرسپولیس به قضاوت ضعیف داوران ایرانی

اسمار لوس ویرا که در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر در غیاب یحیی گل محمدی به دلیل ویروس کرونا حضور داشت، گفت: تمام بازی های لیگ حرفه ای ایران. سخت است و باید از موقعیت ها استفاده کرد.” و از همه راه ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کرد. ما به چند گزینه برای بازی فردا مقابل مس نگاه کردیم و در تمرین امروز تصمیم خواهیم گرفت که فردا چگونه بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شیخ دیاباته در بازی مقابل ملوان در کنار لوکادیا به میدان می رود، گفت: دیاباته تقریبا آماده است و در بازی قبل دقایقی بازی کرد. همه بازیکنانی که در فاز حمله بازی می کنند در واقع مهاجم هستند و تفکر ما را اجرا می کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه باشگاه برای تعلیق 50 روزه لیگ چیست، تصریح کرد: این فرصت خوبی برای بهبود شرایط بدنی و تاکتیکی است و قطعا از این فرصت برای ارتقای فنی خود استفاده خواهیم کرد. شرایط .

عثمر در پاسخ به اینکه مس کرمان در بازی های اخیر 5 شکست به دست آورده و فردا با انگیزه بیشتری به مصاف پرسپولیس می رود، یادآور شد: همانطور که در سوالات قبلی پاسخ دادم بازی آسانی در لیگ نداریم و مس کرمان یک بازی آسان است. هم تیمی، خوب است آنها دو بال خوب دارند و از بازی خوبی استفاده می کنند. ما هم سعی می کنیم بهتر از بازی های قبلی باشیم و نتیجه بگیریم.

وی در ادامه افزود: برای تیم سازی شرایط مختلفی وجود دارد که یکی از آنها داشتن امکانات تمرینی مانند زمین تمرین مناسب است و باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باید حداقل دو زمین تمرین داشته باشد. تمامی تیم های لیگ برای بهبود شرایط و حضور در مسابقات لیگ باید دو زمین مناسب داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد کیفیت فنی لیگ ایران چیست، عنوان کرد: لیگ ایران کیفیت خوبی دارد هرچند می توانست بهتر باشد. شرایط لیگ و تیم ها قابل بهبود است اما من خودم از کیفیت شرایط لیگ و بازیکنان در 10 هفته اخیر راضی هستم. داوران همیشه بخشی از مسابقات هستند. گاهی اوقات داوران برای بازی های ما خوب بوده اند و گاهی نه. این مشکل در همه جا یکسان است و در برزیل نیز وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید