واکنش سرمربی سرخ ها به پیروزی جذاب در دربی

واکنش سرمربی سرخ ها به پیروزی جذاب در دربی

لیورپول دیشب در دربی مرسی ساید میزبان اورتون است. جایی که شاگردان یورگن کلوپ با یک نمایش قدرتمند و تهاجمی دیگر با نتیجه 4-1 به پیروزی صفر رسیدند. در واقع این برد لیورپول را در رده سوم جدول حفظ کرد و اختلاف دو امتیازی را با چلسی پیشرو حفظ کرد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت: فکر می کنم بازی امشب به گونه ای بود که بعداً می توانم از تماشای آن لذت ببرم. احتمالاً بعداً نتیجه مسابقه را نمی دانم و خوشحال خواهم شد که بیشتر آن را تماشا کنم. ما واقعاً از آن لذت بردیم. این بهترین عملکرد ما در گودیسون پارک بود. فکر می‌کنم این مسابقه گام بزرگی برای پیشرفت ما بود و نشان داد که می‌توانیم احساسات خود را کنترل کنیم و در چنین دیدارهای مهمی پیروز شویم.»

یورگن کلوپ درباره عملکرد محمد صلاح گفت: “محمد صلاح بعد از بازی کمی عصبانی بود زیرا می خواست گل های بیشتری به ثمر برساند، اما این مهم نیست. در واقع همه مهاجمان این نگرش را دارند و عجیب نیست.”

یورگن کلوپ همچنین به ویرجیل فن دایک گفت: آخرین باری که پا به گودیسون پارک گذاشتیم، دو مصدومیت بزرگ داشتیم. تیم ما ذهنیت خانوادگی دارد و اگر یک بازیکن مصدوم شود همه ناراحت می شوند. فن دایک مانند تیاگو با این مصدومیت بسیار منطقی و خوب برخورد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید