جام حذفی فوتبال پرسپولیس در راه پیروزی مقتدرانه به استقلال آموخت/ توربین در طوفان سرخ شکست!

ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793707

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ویستاتوربین با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و ویستاتوربین در چارچوب دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه 29 آذرماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این نبرد در تهران با کمترین وضعیت بحرانی همراه بود. شاگردان یحیی گل محمدی با اینکه تعدادشان بیشتر بود اما نتوانستند از آنها برای باز کردن دروازه حریف استفاده کنند. در این جدال، ستاد تیم فوتبال پرسپولیس ترجیح داد در ترکیب اصلی از بازیکنانی استفاده کند که عموما نیمکت نشین هستند و در صورت نیاز در نیمه دوم باید با تجربه بیشتری به ترکیب اضافه شوند.

اما این لیست در نیمه دوم برگشت تا مثل همیشه پرسپولیسی باشد که مربیان آن را برنده خطاب می کنند. قرمزها با به چالش کشیدن برتری و اقتدار خود در این نیمه موفق شدند بارها دروازه حریف تهرانی خود را تهدید کنند و البته چهار بار در لیگ دوم دروازه این تیم را باز کردند تا بر خلاف رقیب سنتی خود بتوانند. بدون هیچ نگرانی به مرحله یک هشتم نهایی رسید. دستیابی به حذف.

پرسپولیس 4
گل: محمد شریفی (63) – سیامک نعمتی (65) – عیسی القطر (80) – علی شجاعی (94)

ویستاتوربین صفر
گل: –

تیم پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرج، علیرضا ابراهیمی، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، عیسی القطر و مهدی عبدی.

ترکیب توربین ویستا: رضا جبارنژاد، محمدرضا حمدی نژاد، حمدالله ابدام، مرتضی حسینی، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقوی، رضا شربتی، علی خسرونژاد، حجت اسلامی، علی محمدی و هادی خیری میر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید