واکنش فتح الله زاده به تصاحب آجورلو در استقلال

واکنش فتح الله زاده به تصاحب آجورلو در استقلال

علی فتح الله زاده در بدو ورود به باشگاه استقلال گفت: من هم مثل شما هستم، آنقدر سریع بود که حتی متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است. بذار دو سه روز بیام باشگاه ببینم شرایطش چیه بعد یه جلسه ترتیب میدیم و در خدمتتون هستم:

وصله تکلیف برای Ajurlo نمی چسبد

وی ادامه داد: به لطف آجورلو در این مدت زحمت کشیده است. امروز دیدم برخی رسانه ها می گویند دلیل جدایی اختلاس است و این حرف ها گفتن این حرف ها گناه است و این برچسب ها به آجورلو نمی چسبد. او مردی صادق و پاک است. از نظر حکمرانی هم حتما سلیقه ای نبوده و دچار اختلاف شده اند.

هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و هر وقت گفتند برو گفتم چشم

مدیرعامل استقلال درباره نارضایتی برخی از هوادارانش از او به دلیل استعفای مدیریتش به دلیل بیماری در دوره گذشته و اینکه این کار تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: هیچکس نمی تواند بگوید در یک کار دولتی چقدر خوب هستم یا نیستم. کار است امروز می گویند بیا و فردا می گویند برو هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و وقتی گفتند برو گفتم چشم.

بدهی هایی که حساب کردند 200 میلیارد بود

فتح الله زاده درباره حمایتش از ریکاردو ساپینتو گفت: دقیقا همینطور است. من امروز صبح رسیدم و گفتند استراماچونی 60 میلیارد و یک بازیکن 50 میلیارد می خواهد. گفتند یک نفر دیگر 30 میلیارد می خواهد. سازمان لیگ هم می گوید 60-70 میلیارد تقاضا داریم. این بیش از 200 میلیارد بدهی است. کار کردن واقعاً سخت است، اما ما کار می کنیم. حرف هایی که در مورد آجورلو زدند گناه است و باید توبه کنی. او زحمت کشیده و انسان شریفی است.

برخی از مسائل را نباید مهم تلقی کرد

وی درباره مسائل پیرامون باشگاه مبنی بر اینکه به برخی مسئولان گفته شده برای ثبت قرارداد به باشگاه بیایید، گفت: من هم این موضوع را شنیدم و باید پیگیری کنم. این چیزها این نیست که بخواهیم آنها را خیلی مهم جلوه دهیم.

من بازنشسته نیستم

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت بازنشستگی خود گفت: امروز در لیگ برتر چند مدیر هستند که بازنشسته شده اند اما من بازنشسته نیستم و همچنان بیمه پرداخت می کنم. من روزنامه نگار بودم و به دلیل سختی کار می توانستم از 20 سال خدمت و 15 سال از آن استفاده کنم و در 35 سالگی بازنشسته شوم، اما از آن شماره استفاده نکردم و همچنان دارم بیمه می پردازم و بازنشسته نشده ام. .

دیدگاهتان را بنویسید