واکنش مدیر عامل واتس اپ به اتهامات پاول دورف

کاتکارت در توییت جدید خود نوشت:

«من از تلگرام برای کارهای شخصی ام استفاده نمی کنم. برخلاف واتس‌اپ، تلگرام به‌طور پیش‌فرض از رمزگذاری سرتاسر پشتیبانی نمی‌کند و راهی برای فعال کردن آن در گروه‌ها وجود ندارد. این به این معنی است که تلگرام یک کپی از پیام های شما را نگه می دارد و این من را نگران می کند.”

او در ادامه توییت خود به اظهار نظر “ماکسی مارلین اسپایک” خالق هشدار سال گذشته اشاره کرد. مارلین اسپایک در توییت خود توضیح می دهد که علیرغم ویژگی های فوق العاده، تلگرام از نظر حفظ حریم خصوصی و جمع آوری داده ها انتخاب بسیار ضعیفی است. او در رشته طولانی توییت های خود توضیح داد که این سرویس پیام رسانی محبوب چگونه کار می کند و چگونه داده ها را ذخیره می کند.

کاتکارت در ادامه توییت خود نوشت:

من همچنین معتقدم که پاول ادعای خود را برای گسترش برنامه خود داشت. واقعاً غم انگیز است که می بینیم تلگرام سعی می کند از اطلاعات نادرست به عنوان یک تاکتیک رشد استفاده کند.”

اگرچه مدیران عامل تلگرام و واتس اپ در نظرات خود بر ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی پلتفرم های خود تمرکز کردند، اما کاربران واکنش های متفاوتی به این اظهارات نشان دادند. همانطور که حتما می دانید تلگرام امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است اما واتس اپ در این زمینه کمی از رقیب خود عقب است. با توجه به این موضوع، بسیاری از کاربران توییتر به عدم وجود برخی ویژگی های ساده مانند ویرایش پیام، ویژگی های سفارشی سازی چت و تنظیمات نام کاربری اشاره کردند.

دیدگاهتان را بنویسید