واکنش معاون دوم رئیس جمهور به استعفای های پی در پی؛ کنبرزاده: دوستان احساساتی شدند!


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894212

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: استعفا قوانینی دارد که باید رعایت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور کنبرزاده با بیان اینکه آیا جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از تشکیل جلسه این فدراسیون رسمی است یا خیر، اظهار کرد: برای جلسه ای که مربوط به فوتبال نبود خارج از فدراسیون بودم. من در جشنواره ورزشی شرکت کردم و ظاهرا قرار بود ساعت 11 باشد. امروز جلسه ای در فدراسیون با حضور اعضای هیات رئیسه برگزار می شود که البته به دلیل اینکه نتوانستم به موقع در فدراسیون حضور پیدا کنم. حضور در جلسه دیگری

وی در خصوص استعفای وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال، حمید استیلی از سرپرستی تیم ملی فوتبال، حسن کامرانی فر از سمت دبیرکلی فدراسیون و احتمال بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی گفت. : جواب همه یکسان است، من در جریان نیستم و البته باید به جلسه بروم. به مهدی تاج پیشنهاد می کنم پس از تعیین مدیر روابط عمومی فدراسیون، تمامی موارد از طریق سایت اطلاع رسانی شود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: شاید دوستان احساساتی شده اند و استعفا داده اند، به قول ورزشکاران از نظر احساسی کنار کشیده اند، اما روند استعفا دارد، یک نفر می خواهد استعفا بدهد، باید رویه را طی کند. به همین دلیل فکر می کنم اینها مسائل احساسی است، در حالی که اگر بخواهم در مورد الفاظ و احادیث توضیح بدهم، این موضوع به محض تایید افزایش می یابد، انشالله از طریق مبانی قانونی اعلام می شود.

کنبرزاده در خصوص اینکه آیا الزامی برای انتخاب نایب رئیس دوم فدراسیون به عنوان رئیس سازمان لیگ وجود دارد، پاسخ داد: در این مورد قطعیتی وجود ندارد. طبق آیین نامه نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات سازمان زیرمجموعه کمیته مسابقات است، اما نایب رئیس دوم نیازی به ریاست لیگ ندارد، سازمان لیگ زیر نظر سازمان لیگ است. دستور معاون دوم رئیس جمهور

وی در مورد اینکه آیا تیم مدیریت فعلی فدراسیون می تواند در مسیر رسیدن فوتبال ملی کشورمان به ساحل آرامش در ماه های باقی مانده تا جام جهانی حرکت کند، گفت: خدا را شکر بدنه حاکمیت فدراسیون ترمیم شده است. ، رشد مدیران جوان نیز بسیار خوب است، اما در کنار هم انتصاب مدیران جوان و با تجربه ترکیب بسیار خوبی را ایجاد می کند. اکنون 4 نفر به هیئت مدیره اضافه شده اند. اگر میانگین سنی این 4 نفر که همگی بالای 60 سال هستند را در نظر بگیریم، حدود 240 سال خدمت به هیئت مدیره فدراسیون اضافه شده است. این مشکل می تواند با برنامه ریزی بهتر تصمیم گیری کند. من مطمئن هستم که هیئت مدیره مجدداً تصمیمی احساسی نخواهد گرفت.



دیدگاهتان را بنویسید