واکنش نگران کننده الاهلی به استقلال در خصوص قائدی

کریمی در ادامه گفت: البته بحث دیگری هم درباره مهدی داشتیم و آن تداوم حضور این بازیکن ارزشمند در استقلال بود. به گفته آنها مهدی پیشنهادهای دیگری از تیم های اماراتی دارد و آنها باید پس از دریافت پیشنهاد استقلال و جمع بندی کلی در این مورد تصمیم گیری کنند، البته فکر می کنم با توجه به صحبت های مثبتی که بین ما انجام شد، بتوانیم در خدمت مهدی باشیم. به عنوان یکی از بازیکنان مهم این فصل فوتبال ایران باشیم.

کریمی در ادامه صحبت های خود به نشست خبری دیروز ریکاردو ساپینتو اشاره می کند و می گوید: آقای ساپینتو علاقه مند به ادامه کار در استقلال است و در این فصل برادری خود را در مسابقات ثابت کرده است. خدا را شکر که جایگاه خوبی در جدول داریم و هواداران از شرایط فنی تیم راضی هستند و همچنین از بازیکنان و کادرفنی برای صبر در این فصل تشکر می کنم. در همان زمان هفته گذشته جلسه کوتاهی با آقای ساپینتو داشتیم و ایشان از من خواستند با ایجنت ایشان صحبت کنم تا همکاری هایی که در سفرم به امارات انجام دادم را ادامه دهم و مقدمات تمدید قرارداد ایشان را با ایجنت ایشان فراهم کردیم.

و ادامه داد: به هر حال طبق قراردادی که قبلا منعقد شده درخواست هایی دارند که در این زمینه مذاکره می کنیم و خدا کند که به نتیجه برسیم. هدف من این است که هر چه زودتر با آقای ساپینتو جلسه ای داشته باشم و این موضوع را ببندم و او بتواند برای فصل آینده و حضور پررنگ استقلال در مسابقات داخلی برنامه ریزی کند.

کریمی در پایان سخنان خود گفت: همه می دانیم که استقلال شرایط مساعدی ندارد اما تلاش ما برای بهبود شرایط آغاز شده است و با وجود همه مشکلات و مشکلات اقتصادی امیدواریم یک بار بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم. برای همه در یک برنامه ریزی تدریجی.باشگاه ما بر همین اصل استوار هستیم که به مرور زمان با پرداخت بدهی ها و مطالبات می توانیم استقلال را به جایی برسانیم که مشکلات امروزی دیگر وجود نداشته باشد و هواداران استقلال فراموش کنند روزی روزگاری همه بازیکنان کلمات در مصاحبه‌های بعد از مسابقه موضوعات مرتبط بودند. امور مالی توزیع شد. این چیزی است که استقلال به عنوان یکی از دو باشگاه پرطرفدار کشور باید به آن برسد و همه تلاش ما به امید خدا همین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید