واکنش ها به سقوط تحقیرآمیز ژاوی

بارسلونا برای دومین سال متوالی از رسیدن به جمع یک شانزدهم نهایی اروپا بازماند تا در یک بحران بزرگ قرار بگیرد.

واکنش ها به سقوط تحقیرآمیز ژاوی

بارسا امسال با مدیریت خوان لاپورتا تلاش زیادی کرد تا با خرید بازیکنان زیادی به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، اما به دلیل اینکه نتوانست از گروه خود صعود کند تردیدی نداشت و از نظر مالی دچار مشکل شد.

بسیاری از رسانه ها معتقدند ژاوی به دلیل این شکست فاجعه بار خیلی زود از سرمربیگری بارسلونا کنار می رود.

واکنش ها به سقوط تحقیرآمیز ژاوی

مطبوعات اسپانیا به این خروج تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند و بارسلونا را ورشکسته اعلام کردند.

موندو دپورتیوو با انتشار عکسی متفاوت از لواندوفسکی نوشت: “خداحافظ. ما از هم جدا شدیم!”

واکنش ها به سقوط تحقیرآمیز ژاوی

در این پست نوشته شده بود: «این هم تقصیر ما بود. برای دومین سال متوالی به لیگ اروپا رفتیم. خبری از معجزه از ویکتوریا پیلسن در میلان و معجزه بارسلونا مقابل بایرن مونیخ نبود. بارسا یک بار دیگر در نیوکمپ مقابل بایرن تحقیر شد و نشان داد که چقدر از تیم های بزرگ فاصله دارد.

اسپورت کاتالونیا با تیتر «بارسلونا دوباره شکست خورد» به انتقاد از آبی ها پرداخت و نوشت: «در غم انگیزترین بازی ممکن باز هم شکست خوردیم. از حملات بارسلونا مقابل بایرن مونیخ خبری نبود تا لیگ اروپا ما را منتظر حضور در این تورنمنت کند.

واکنش ها به سقوط تحقیرآمیز ژاوی

اسپورت همچنین از مصاحبه لاپورتا در جلد اول استفاده کرده است. سرمربی بارسلونا گفت: “ما به آینده فکر می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در مسابقات دیگر پیروز شویم. ما می‌دانستیم که احیا و بازسازی بارسلونا فراز و نشیب‌هایی خواهد داشت و بنابراین برای آن شکست‌ها آماده بودیم.

بارسلونا فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا شکست خورد و راهی لیگ اروپا شد. وی در این رقابت ها مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خورد و از راهیابی به فینال این رقابت ها بازماند.

دیدگاهتان را بنویسید