واکنش کاربران فضای مجازی به تورهای شبانه و ناراحتی لاکچری سواران


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878437

تفریح ​​و گردش شبانه نظم و آرامش پورشه سواران را در خیابان های جنوب اصفهان برهم زد و واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ لنت ها، دوره های آموزشی و سبقت های خطرناک و رانندگی با سرعت بالا در آخرین ساعات شب به سرگرمی برخی از جوانان با خودروهای مدل بالا در خیابان های جنوب اصفهان شده است. این تورهای شبانه پورشه سواران در خیابان های اصفهان آرامش، امنیت روحی و جسمی را از شهروندان به ویژه مردم مرداویج، شیخ صدو، رسالت، توحید و کارگر سلب کرد.

«حادثه ای که منجر به مرگ جوان ۲۱ ساله در خیابان کارگر اصفهان شد، یکی از چندین حادثه در خیابان های اصفهان به دلیل جاه طلبی برخی از رانندگان جوان پورشه است. هیچ اتفاقی نیافتاده! ما می کشیم، می کشیم، باج می دهیم». این رفتارهای متخلف به آگاهی عمومی آسیب می رساند. شهروندان از مسئولین می خواهند که با کسانی که آرامش، امنیت و سلامت جسمی و روحی آنها را تهدید می کنند، برخورد قاطعانه داشته باشند.

اگرچه پلیس برای جلوگیری از این تخلفات و کاهش خسارات آن اقداماتی را انجام داده است، اما متاسفانه یورش های شبانه و مزاحمت های شبانه رانندگان پورشه در خیابان های اصفهان همچنان ادامه دارد و موجب آزار شهروندان می شود.

تورهای تفریحی و شبانه برخی از فروشندگان مغرور خودروهای لوکس و گران قیمت در ساعات پایانی شب یا صبح که با بی توجهی به سلامت جسمی و روحی مردم و هنجارشکنی، مزاحم مردم و تجاوز از سرعت مجاز در خیابان های جنوب می شوند. اصفهان علاوه بر برهم زدن آرامش مردم، منجر به تصادفات و حوادثی نیز می شود که با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد.


کاربر توییتر گل طاها 1354 وی در پاسخ به نبود امنیت به دلیل نگرانی سواران نوشت: در این شب های تابستان که هوا گرم است به خاطر این موتورسیکلت ها و ماشین هایی که رانندگی می کنند نمی توان یک ساعتی به شهربازی رفت و استراحت کرد. در پایان شب ما در امان نیستیم. حالا رئیس قاضی اصفهان می گوید اگر خدا بخواهد قاطعانه برخورد خواهد کرد.


f121046e 1d3a 4f48 9d0a ef6da6411b7b خبر خاکستری


کاربر توییتر یا مهدی ادرکنی وی به امید پاسخ قاطعانه مسئولان دادگستری استان نوشت: ایجاد آلودگی صوتی و برهم زدن آرامش مردم از خودروها و موتورسیکلت ها در شب نیز صدای مرد قانون را در اصفهان بلند کرد. حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان: با خودروها و موتورسیکلت هایی که بویژه در ساعات پایانی شب باعث آلودگی صوتی می شوند قاطعانه برخورد می شود.


39eaf20d d05d 47b0 916a 80d20d3e7f42 خبر خاکستری


خانم کاربر توییتر وی با اشاره به تذکر رئیس کل دادگستری استان به کسانی که شب ها با خودروهای لوکس خود تردد می کنند، نوشت: سرپرست وزارت دادگستری اصفهان گفت که در مورد رانندگی تذکر نداده، بلکه اقدام می کند.

خدا رحمت کند

آخه اگه خیابون جای تخلیه انرژی و دوری باشه بابا بی انصافی با این کار به همشهریان دلداری میدهی.


16dba8b1 b5ed 464c ba9f b66841c57486 خبر خاکستری


کاربر توییتر منتظر ظاهر شدن است وی در پاسخ به رفتارهای توهین آمیز، چرخاندن و آزار و اذیت رانندگان پورشه در شب نوشت: راستی چرا الان بعضی ها یا به خاطر پول زیاد و شکم پر یا بیکاری می دانند که دیر وقت مردم را اذیت می کنند. ساعاتی از شب که همه در خانه هستند یا در فضای سبز، بعد از یک روز شلوغ، آیا باید سوار ماشین شوید یا موتورسیکلت؟

آقای رئیس قاضی اصفهان، همه ما می خواهیم با متخلفان قاطعانه برخورد کنیم.


c81bef74 0adf 421b 8a35 76f508535bb9 خبر خاکستری


کاربر توییتر بی بی مریم وی همچنین نوشت: تورهای غیرضروری با خودرو و موتور سیکلت به ویژه اواخر شب در خیابان های اصفهان آسایش مردم را برهم می زند.


2488a734 1507 4590 a9cc 676bc927a1a6 خبر خاکستری


کاربر توییتر راشل وی در واکنش به اغتشاشات خیابانی و بی توجهی مردم نوشت: اواخر شب؛ موسیقی بلند، ویولن، بوق، صداهای ناهنجار، سرعت بالا، بیایید دور برویم!…

خوب آرامش مردم چیست؟!

باید منتظر برنامه عملیاتی قوه قضائیه باشیم تا سلامت روان جامعه به خطر نیفتد!!!


134b3481 0894 44ed 800c 7a5869b5487c خبر خاکستری


کاربر توییتر بنفش وی در حمایت و قدردانی از تصمیم رئیس اداره برخورد با حافظان صلح نوشت: حجت الاسلام جعفری رئیس قاضی اصفهان: با خودروها و موتورسیکلت هایی که باعث آلودگی صوتی می شوند قاطعانه برخورد می کنیم.

خدا بیامرزد ما از مردمی که آرامش مردم را گرفتند خسته شدیم. منتظر اقدام سریع شما هستیم.


9e4ba8c9 73a3 4143 b4f0 4f9614614ac1 خبر خاکستری

شهروندان و اهالی خیابان های جنوب اصفهان از مسئولان استانی خواستار برخورد قاطع با متخلفان و متخلفان برهم زننده آرامش جامعه با خودروهای گران قیمت، موسیقی تند، سرعت بالا و پوشش غیرعادی برای خود هستند و بی توجهی می کنند. سلامت روان انسان و به نظر می رسد مقابله با این معضل اجتماعی با همکاری مردم و مسئولان نمونه ای از مقابله با سایر معضلات باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید