واکنش کارلوس کی روش به یادداشت جنجالی روزنامه انگلیسی

واکنش کارلوس کی روش به یادداشت جنجالی روزنامه انگلیسی

به گفته رسانه های انگلیسی از جمله سان، ایران حریف آسانی برای انگلیس است و باعث می شود انگلیس شروع قدرتمندی در جام جهانی دوحه داشته باشد.

کارلوس کی روش پس از بازگشت به تهران متوجه این ادعای سان شد و در گفتگو با رسانه های ایران اعلام کرد که ما هم خدا را شکر می کنیم که با انگلیس همگروه شدیم. چون انگلیس یکی از تیم های خوب و قوی جام جهانی محسوب می شود. کی روش که به عنوان مربی روانشناس نیز شناخته می شود و در ایجاد انگیزه در شاگردانش مهارت دارد، قطعا از ادعای دیلی میل آگاه است.

روزنامه دیلی میل در گزارشی به وضعیت بد تیم ملی انگلیس در فاصله دو ماه مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر اشاره کرد و از اولین بازی این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی تعیین کننده و تشویق به پیروزی یاد کرد. .

ایان لیدیمن می نویسد: ترجیح گرت ساوتگیت برای دفاع پنج نفره در برابر تیم های بزرگ، رویکردی محتاطانه است و او می تواند استدلال کند که این تاکتیک گاهی اوقات نتیجه داده است. اولین بازی انگلیس در جام جهانی مقابل ایران فرصت خوبی برای آرام کردن ترمزها است و یک برد بزرگ می تواند روحیه و اعتماد به نفس تیم ملی انگلیس را برای ادامه کار در این مسابقات تقویت کند. ریس جیمز و بن چیلول بهترین بازیکنان در پست های مربوطه خود هستند، در حالی که میسون مانت به ندرت در سطح ملی ضعیف عمل می کند.

کارلوس کی روش این مقاله را خوانده است اما ترجیح می دهد فعلا در مورد آن صحبت نکند. اما او به موقع این را خواهد گفت. شاید یکی دو روز قبل از بازی و شاید در کنفرانس مطبوعاتی و همه اینها برای تحریک شاگردانش انجام شود.

زمانی که قرعه کشی جام جهانی 2014 اعلام شد و تصمیم بر این شد که ایران به مصاف تیم پر ستاره آرژانتین برود، برخی کارشناسان ایرانی گفتند که تیم ملی در این بازی گل می زند اما کارلوس کی روش به شاگردانش گفت: اگر شما همانطور که من می گویم بازی کنید، نه تنها گل نخواهید زد، بلکه شانس برنده شدن را خواهید داشت.

در این دیدار ملی پوشان با گل مسی نتیجه را یک بر صفر واگذار کردند اما موقعیت های خوبی در مقابل دروازه حریف به دست آمد و داور از اعلام پنالتی به سود ایران خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید