واکنش یحیی به ادامه همکاری با پرسپولیس

وی افزود: استقلال نشان داد از نظر فنی فصل خوبی را پشت سر می گذارد. بازی خوبی از این تیم دیده ایم و تیم قابل احترامی است. ما با احترام در مقابل آنها ایستاده ایم. باید سعی کنیم کمتر اشتباه کنیم. آنها بازیکنان قابل توجهی دارند که ما باید آنها را مهار کنیم. این رویارویی دیدنی و جذاب خواهد بود. هر دو تیم بازیکنان فنی خوبی دارند و شاهد دیدار جذابی خواهیم بود.

گل محمدی همچنین گفت: بعد از بازی در آن صحنه در دربی، وقتی توپ به دست گلسیانی برخورد کرد، حملات زیادی به داوران انجام شد. اکثر کارشناسان گفتند پنالتی نبود و این صحنه ها خارج از ایران بود. معتقدم اگر قرار بود در این دربی پنالتی گرفته شود، این صحنه مال عبدی بود. خیلی ها گفتند پنالتی است اما ما زیاد به آن توجه نکردیم. او روی این موضوع خیلی مانور داد و بیشتر به این دلیل بود که فکر می کردند دربی در جام حذفی برگزار می شود. آنها روی آن کار می کردند و آن فشار دادن به داور داربی بود. این فشار در چند روز گذشته برداشته شده است. ما باید فصل را عالی به پایان برسانیم و در بازی فردا باید بتوانیم فصل را آنطور که می خواهیم به پایان برسانیم.

وی درباره عملکرد داوران در فصل گذشته لیگ برتر نیز گفت: همه متوجه این مشکلات بودند. آنهایی که فوتبال را درک می کنند نتیجه گیری خودشان را گرفتند و با برداشت های خوبی از این اتفاقات رفتند. من زیاد در مورد آن صحبت نمی کنم و دوست دارم روی بازی تمرکز کنم. این سوالات همیشه در دربی ها مطرح می شود. با آرزوی موفقیت برای هیئت داوران فردا. داوران خوبی این دربی را قضاوت می کنند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. من در مورد چیزی صحبت نمی کنم که هنوز اتفاق نیفتاده است. بعد از بازی می توانید در مورد مشکلات فنی و داوری صحبت کنید. باید بتوانم بعد از ظهر خوب تمرین کنم و فردا که بازی می کنیم تمرکز خوبی داشته باشم.

نظر سرمربی پرسپولیس در مورد ضربات پنالتی احتمالی چیست؟ گفت: روی پنالتی ها خیلی کار کردیم. ما بیرانوند را داریم که در زدن پنالتی مهارت دارد. امیدوارم به همین جا ختم نشود و بتوانیم تا قبل از پایان بازی نتیجه را برای خودمان رقم بزنیم، نه تا زمانی که چه می شود. بازی سختی است و هدف ما این است که بعد از 90 یا 120 دقیقه بازی را به نفع خود تمام کنیم.

وی همچنین درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: تنها مصدوم ما پریرا است و بقیه سالم هستند.

گل محمدی درباره ترکیب تیم و احتمال حضور عیسی الکتیر و وحید امیری از ابتدای بازی گفت: ترکیب تیم بر اساس نیاز تیم است. وحید امیری در پست های مختلف بازی کرده و بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی شود. برایش آرزوی موفقیت دارم. او سخت کار می کند و بسیار متمرکز است. برایش آرزوی موفقیت دارم. او الگوی خوبی برای فوتبالیست ها است و شخصیت منحصر به فردی دارد و به تیم کمک کرده است. او از نظر فنی چشمگیر است و نمی خواهم فوتبالش تمام شود. عیسی همچنین در بازی هایی که انجام داد بسیار با انگیزه و مفید است. ما یک تیم هستیم و مجموعه خوبی داریم. بازیکنان ما قابل تحسین هستند و در شرایط سخت تصمیمات خوبی گرفتند. آنها هرگز در مورد مشکلات صحبت نکردند. ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

در مورد اینکه آیا او راه برونکو را ادامه می دهد؟ او گفت: همه ما می دانیم که او با وجود مشکلاتی که داشت در دوران برانکو چقدر تیم را گرد هم آورد. Bronco می تواند الگوی خوبی برای مربیان جوان باشد. من از اون چیز های زیادی یاد گرفتم. او پایه گذار بسیاری از موفقیت ها بود. باید از مربیانی مثل علی پروین که شروع کردند تقدیر کرد. ما مربیانی داشتیم که برای پرسپولیس افتخار کردند و همه آنها شایسته احترام هستند. برانکو هم برای پرسپولیس خیلی کار می کند و به همه آنها افتخار می کنیم. امیدوارم راه آنها را ادامه دهیم.

به هر حال او درباره ادامه همکاری خود با پرسپولیس در فصل آینده نیز گفت: در مورد این رابطه که ذهن ها را درگیر می کند صحبت نمی کنم. من یک سال قرارداد دارم و بعد از بازی با مدیران باشگاه برای ادامه کار صحبت خواهیم کرد. قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته خواهد شد.

با تصمیم هیئت تامین، درهای ورزشگاه آزادی فردا از ساعت 14 به روی هواداران باز می شود و حدود 6 ساعت فرصت برای پر کردن سکوها وجود دارد. دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید