چند برابر شدن همکاری و افزایش نتیجه همکاری ما را به معجزه می کشاند


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917465

فرمانده سپاه تهران بزرگ وجود مدیران دلسوز و با تجربه را یکی از ظرفیت های تهران برای حل مشکلات و برون رفت از بحران ها دانست و گفت: دادن ضریب همکاری و افزایش نتیجه همکاری قطعا معجزه و به ویژه افزایش را برای ما به همراه خواهد داشت. سرمایه اجتماعی..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در اولین همایش توسعه خدمات و ارتقای امنیت که با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی استان تهران و دستگاه های خدمات رسان برگزار شد. امنیت را به عنوان یک موضوع درهم تنیده با مولفه های اجتماعی مختلف در حوزه های مختلف مورد بحث قرار داد و اظهار داشت: امروزه هرگونه آسیب، تهدید یا فعالیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در ارتقا یا کاهش سطح امنیت موثر است. لذا تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید برنامه های خود را بر اساس این امر اجرا و مدیریت کنند.

سردار حسن زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهر تهران گفت: ایشان نگاه ویژه ای به پایتخت دارند، همانطور که می فرمایند تهران فراتر از یک کلان شهر است از یک سو یک شهر است. نماد رفاه و خوبی در کشور است و از سوی دیگر کشوری دیگر الگوی آن در سراسر کشور است.

وی وجود مدیران دلسوز و با تجربه را یکی از ظرفیت های شهر تهران برای حل مشکل و بحران برشمرد و افزود: گاهی آنقدر درگیر مشکلات تهران شده ایم و یا به هراس افتاده ایم که از ظرفیت های تهران غافل شده ایم. قابلیت های مهم این مدیران دلسوز و با تجربه هستند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: دادن ضریب همکاری و افزایش نتیجه همکاری قطعا برای ما معجزه و به ویژه افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

وی ارتباط، اعتماد و امنیت را از مولفه های سرمایه اجتماعی برشمرد و گفت: نباید از فضای مجازی در فضای واقعی و میدانی هراسی داشته باشیم و بدانیم آنچه در نهایت نتیجه حوادث را رقم می زند، فضا و میدان واقعی است و ما نباید از این فضا برای از دست دادن استفاده کرد، به همین دلیل است که امروز می بینیم که آنچه رسانه های مرتبط با مثلث یهودی، غربی و غربی برای فریب مردم در دو ماه اول استفاده می کردند، امروز به بلای کار آنها تبدیل شده است و در واقع اعتبار آنها را خدشه دار می کند. از دروغ هایشان

سردار حسن زاده با بیان اینکه در کشور ما بحران ها همواره فرصتی طلایی برای کسب تجربیات جدید، رفع نقاط ضعف، ارائه خدمات بیشتر به مردم و تولید سرمایه اجتماعی بوده است، تاکید کرد: باید از فرصت ایجاد شده در حوادث اخیر برای هم افزایی بیشتر همه استفاده کنیم. مدیران و دستگاه های فعال استفاده کنند و یقین بدانند که دست خداوند با بندگان مؤمن و پرتلاش اوست و توفیق صالحان بر روی زمین سنت خدشه ناپذیر الهی است.

دیدگاهتان را بنویسید