دروغ «زن، زندگی، آزادی» غرب را به تباهی کشاند


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903889

سهیلا مردانی گفت: شعار «زن، زندگی، آزادی» غرب را به سمت فروپاشی و فساد کشانده است، دروغی که با روایت های موذیانه زیباسازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیلا مردانی مربی آموزشی و فعال فرهنگی در گفتگو با خبرنگار «تیتریک» گفت: یکی از دلایل امتناع جوانان به ویژه در غرب از ازدواج آزادانه، در دسترس بودن همه چیز و ارزان فروشی است. اجناس حجاب زنان

وی ادامه داد: در غرب عقد حرمتی ندارد و به راحتی ساخته و شکسته می شود.

مردانی افزود: نقش حجاب در استحکام خانواده بسیار مهم و اساسی است و باید برای جوانان تبیین شود.

این مربی تصریح کرد: حجاب باعث تحکیم خانواده و آرامش اجتماعی می شود و زنان باحجاب و بی حجاب دائما در استرس و اضطراب هستند.

فرمود: «دنیای بی حجاب حد و مرزی ندارد و به فسق کامل و مطلق زن می رسد و او را کنیز معرفی می کند. وقتی زیبایی و بداخلاقی او تمام شد، به عنوان یک کالا از نظم خارج می شود و از صحنه زمان حذف می شود».

مردانی افزود: دشمن با جنگ شناختی حجاب را بیهوده کرده و برای عفت زنان مسلمان غربی برنامه دارد.

این مربی ادامه داد: از دخترانی که در دام بی حجابی افتادند و به فساد کشیده شدند درباره حجاب پرسیدم، پاسخ دادند: «حجاب یک ارزش است و ما واقعاً برای حفظ آن مبارزه می کنیم زیرا دنیای فحاشی است. دریایی است که زنان را نابود می کند.

وی تاکید کرد: دختری به دلیل موهای زائد از خانواده حذف شد و در دام فساد افتاد.

مردانی گفت: حجاب جهاد زنان در عصر حاضر است و به تعبیر قرآن در زمان غیبت دشمن تمام تلاش خود را می کند تا مردم را بی دین کند پس باید بر ایمان خود ثابت قدم باشد تا شما نباشید. فریب زیبایی دروغین دشمن را خورده است.

این مربی در پایان خاطرنشان کرد: شعار “زن، زندگی، آزادی” غرب را به سمت سقوط و فساد کشانده است، دروغی که با روایت های موذیانه زیبایش می کند، جوان ها، نوع پوشش را مطالعه کنید و سپس از عقل خود استفاده کنید و درایت انتخاب کن زیرا هر چه از دشمن می خوریم از نادانی ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید