ورمسیار: شاید در باشگاه استقلال هم من را نشناسند

وی درباره اینکه چه توصیه ای به فرهاد مجیدی دارد، تصریح کرد: نمی توانم توصیه خاصی کنم چون او به تیم نزدیک است و همه چیز را بهتر می داند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که امیدوارم هر چه زودتر به ترکیب بی نقصی دست پیدا کند تا از بازی با مس رفسنجان شرایط بهتری کسب کند. اگر این اتفاق بیفتد، تیم او می تواند به هارمونی و هارمونی دست یابد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر برای ورود به ورزشگاه آزادی برای ورود به فولاد خوزستان دچار مشکل شد و بعداً اعلام کرد که او را نمی شناسند. خطاب به عوامل ورزشگاه آزادی! فکر می کنم چون از باشگاه می خواهم مرا نبینند، خوشحال خواهند شد. درست نیست که این وضعیت برای جانبازان پیش بیاید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان فعلی به سبک بازی او نزدیکتر است، گفت: سبک بازی جعفر سلمانی کمی به من نزدیکتر است. او باید در مرحله حفاظت بیشتر تلاش کند. آرایشگر چیزی برای ارسال از بال ندارد و نیاز به تقویت دارد. تکنولوژی نسل ما با تکنولوژی فعلی قابل مقایسه نیست. بازیکنانی چون مرحوم سیروس قایقران، مجید نامجومطلق، شاهرخ بیانی، محسن عاشوری، سید بهنام ابطحی، بهتاش فریبا، مهدیه فنونی زاده، ناصر محمدخانی و …. آنها با نسل امروز قابل مقایسه نیستند. جلوی من بازیکنانی مثل محمدانی، فرشاد پیوس و مرتضی کرمانی بودند که کارم را سخت کردند اما بازیکنان اصفهان، اهواز، شیراز و انزلی هم خوب بودند. امروز زمین و امکانات بهتر از قبل شده و بیشتر روی مسائل تاکتیکی کار می کنیم. در زمان ما سیستم بازی بیشتر 2-4-4 یا 2-5-3 بود.

دیدگاهتان را بنویسید